Cù que portà una fasa cù una cintura disprezzata?

In moda, ogni ghjornu sempre in una spirale, perchè, cum'è dicenu, tuttu ciò chì hè nova hè un omu scurdatu. E faldidi cù alta cintura, chì eranu popular in l'ultimu seculu, ora avà tornu torna à pricà i podis. Allora ora in u vestitori di tutti i donne di a moda di rispittà nant'à a moda, devendenu una faglia, perchè ùn solu in a tendenza, ma dinò l'aghjurnà a figura, facènenu più attrattiva è feminina. Scupremu cusì è cun quellu di portà una fasa cù una cintura disprezzata, per attruvarà l'attinzioni di u sessu oppostu.

Perchè ùn puderà portà una fasa cù una cintura disprezzata?

Avà in moda, cum'è maxi faldes cù una cintura disprezzata, è mini più evucativu o midi classico. A scelta di a larga dipende di quella chì senti cusì cunfurmatu, perchè qualchì ghjuvelli ùn sò micca cum'è breve mudelli di credenzi persunale, è altri, à u cuntrariu, ùn portanu micca longu.

Ma a forma di a visa necessita più attenzione. Per ogni ghjornu ogni ghjornu, per esempiu, per travaglià, hè megliu di sceglie un fasciale di forma di classicu - un lapis. Ella salizza a bellezza di a figura, anche aghjunghjendu infurmazioni formali à l'imaghjini. Questa stagione, a moda serà ancu faldi cù pleating , di parlà, saluti di u passatu. Sò assai fimminini è sò perfetti per spassighjati per cità o corsi. Immagginate faldes cù una cintura chì anu stimulatu, ricurdà i ricordi di l'elegani, ma ponu essiri troppu suldatu da i ragazzini cù una cintura finta, postu chì i patroni di forme magnifichi in una tale risata ponu esse cum'è palloni.

Puderanu a so vistita per una faldada cù una cintura disprezzata, hè cunsigliu di firmà à e strade. Eppo eccellenti prupone e cime, e camicie, brusche è camiceze, chì sò megliu fà tràsiri in una faldella, da chì sera piacevule di u cinturione. Ma qualchi bluse magnifichi o camicose longu sò più priziosu per un altru casu - cù questa faldda ùn vinaranu micca in tuttu.

U calzariu deve esse scelte secondu u casu. Ma vale nutà chì à una fetta di curretta cù una cintura disprezzata hè megliu cuddie cù i tacchi, ma cù una longa ponu esse cunfigurati cum tacchi, è i scarpi nantu à sola sola.