Foto o prigione: 13 postu induve hè megliu micca micca fà fotografia, per ùn esse dopu avà

U primu chjaru chì una persona pensa à quandu ellu in un viaghju hè esse da piglià a camera. Quandu fece piglià l'impresa di attraversu in parechji paesi, hè impurtante sapè chì alcuni certi ughjetti sò chjusi per sparta, è hè megliu micca viulate a lege.

Quandu viaghjanu, vogliu scopre a catturà cum'è parechji monumenti quantu pussibule. In questu, di sicuru, ùn ci hè nunda di male, più importantemente, tenete in cuntà chì certi lochi sò chjusu per sparà, è a violazione di a prute pò guidà una bona penalizazione è ancu una pena di prigiè. Pigliate dunque per guardà a camera off.

1. North Korea

No sorpresa, in un paese fermu chjusu, hè teorizamente impussìbule di fà una encuesta turistica. Pudete piglià ritimi solu vicinu à certi statue è solu sottu à a survegazione di a guida. Se vulete capturà i pirsuni arrubbati, hè stretchamente pruibitu è ​​ùn hè micca cunsigliatu per viole a lege.

2. Giappone

In i tempii di Kyoto, a bellezza di l'edifici, a natura magnificente è un ambienti speciali sò cumminati. In i chjese giapponese, parechji ordinanzi sagrati è meditazioni sò stati manteni, è i turisti cun u so lampi è u scopu di fotografià tuttu u circondu accumincianu à interferiscenu. In u risultatu, da 2014, a fotografia hè interdetta. Ùn pò micca piglià ritmi di cimiteri, altri altri japonesi sclusivi in ​​stu paese asiaticu, è in certi chjese, i stati di Buda sò chjusi per photographie, cum'è avvisi da i plaque speciale.

3. India

Una di i meraviglie di u mondu atrae à millioni di turisti da tutta u mondu. Pudete piglià ritmi di u Taj Mahal solu da l'esternu, ma u parcursu internu hè pruibitu, perchè hè cunsideratu un disrespect. Guardia pussede u drittu à verificà e camere per a presenza di u persunale proibitu.

4. U Vaticanu

A bellezza di u museu Vatina hè impussibile di ùn ammirazioni, è se prima solu i pratichi di i fresche di a Cappella Sistina, ci sò avà u tabùtu hà sparatu à altri viaghjadini. Questu hè dovutu à u fattu chì, in u scopu di fà prudutti bè, i cunfitturi di traficu creanu in u museu.

5. Italie

Una di e grande opere d'arti - "David" da Michel'Angiou, chì hè in Florencia. L'estatua si pò vedà vicinu, ma quì a càmera hè pruibita per vene, è questu hè seguita da i guardiani.

6. Germania

A famosa scultura Nefertiti hè assai populari, hè in u museu in Berlinu. Per vede questu hè autorizata, è quì per fà una figura - ùn hè micca prisente. Ma i turisti pudaranu cumprà imene, carte, copie in miniatura è altre imagine, chì porta l'ingrossu tangibule à u paese.

7. Gran Bretagna

In vista di l'incridibile coleta di ghjuvintù in u tesoru di a corona britannica, veramente vulemu piglià parechje ritmi, ma ùn mancu pruvate d'implementà stu pianu. Per assicurà chì u legatu chì pruibisce hè rispittuatu, vede guardia è più di 100 càmera di sicurità. In Londra, ùn pudete micca photographà l'Abbazia di Westminster, perchè a chjesa crede chì questu viola l'inviolabilezza di l'edificu. Se veru vogliu avè pussutu ritratti di sta fita in a vostra coleczione, poi poverà di scaricamentu nantu à u situ ufficiali di l'abbazia.

8. Suisse

U egoismu era statu ripresentatu da e guvernatori di un paese di a muntagna. Hè pruibitu i turisti per piglià ritmi di l'aria, perchè elli pensanu bè bella. L'amministrazione crèa chì l'altri populi hannu posti pittoresceli cumparati cù a so vita ordinaria pò causà a dipressione. Un'altra attrazione, micca pensata à a fotografia, hè a biblioteca di u monasteru di San Gallu. In questu locu anticu sò immobiliati manuscritti creati più di 1000 anni fà. A sicura ùn solu s'assumica chì i turisti ùn si ponu micca ritratti, ma ancu nantu à i scarpi sabbi per evitari di spoiling the floors.

9. Australia

Unu di i posti più famose hè u Uluru-Kata-Tjuta Parcu Naziunale, ma in questu locu u scontru suciale hè pruibitu strettu. Questu hè dovutu à u fattu chì u territoriu appartene à l'Aboriginal Anang, è credi chì parechji posti sò stati chjusu per visita, è e foto pò dà a so cultura. Un altra fattura interessanti: i leggende di questu populu sò trasmessi solu da a bocca à bocca, questu, nisunu registru.

10. America

A sala di leghje in a biblioteca di u Cungressu hè cunzidiratu unu di i più belli, perchè ùn sò micca solu i amatori di letteratura vinuti quì, ma ancu i turisti. Quì sò solu tirotei quì sò pruibbiti, per ùn disturbassi micca quelli chì sò ingaghjati. L'eccezzioni hè duie dates - Columbus Day in October è u Cunsidere di u Februghju. Eccu i ghjorni sò assai persone chì vulete fà bellissimi ritratti per memoria. Vi piacè di viaghjà in America? Allora sapemu chì in quellu di i stati ùn pò micca piglià ritmi di tunnelati, ponti è autubiadi. Sì un turista chì viole u bànitu hè attista, pò esse deportatu.

11. Eggittu

E persone chì vènenu micca in Egittu sò micca solu bascu in u sole, ma ancu visitate diverse scursioni, per esempiu, u Valli di i rè. Prima di l'intrata, ogni visitante hè studiatu, è avvirtenu annantu à a pruibbizzione di sparà. Se a liggi hè violata, deverà pagà una fine di $ 115.

12. Paesi Bassi

Ti piace u travagliu di Van Gogh? Dopu avè sicuru visitate u museu dedicatu per sta artista, è si trova in Paesi Bassi. Pudete cuntà à i ritratti finu à u ritmu, ma quì u foto hè pruibitu strettu. Ci sò ritorni in a libreria online. Legislazione hè ancu pruibita per acquistà una camara in u Rè Liguru, è per u viulazione di a lege si deve pagà una grande fine.

13. Francia

Parechji si sorprendenu cù u fattu chì i prublemi nantu à e foto riferenu à l'attrazione principali di stu paese - a Torre Eiffel. À a sera, quandu u lume di torre si stende automaticamente in una categurione d'installazione d'arte chì sò prutetti per copyright. Questu significa chì l'imaghjini nantu à quale hè stampatu sò pruibbiti di publicà nantu à a reta è vendenu per soldi. Se a torre hè fotografiatu in a dopu meziornu, pudete subduviu finu à a reta sottumessu.