10 racini in u pianeta, chì avete u prugressu tècnicu hà sappudu u partitu

Sembra chì in tali siti l'evoluzione hà parechji parechji seculi è ùn hè micca di pudè passà più avanzu.

L'omu mudernu ùn hè più ghjustu a vita senza avvisu tècnicu è suciale, ma in i deserti, è in densi junglione, e persone chì osservanu i tradizione millenarii è guidanu u modu di vita di i so ancestori sò sempre vivi.

1. New Guinea, a tribù Khuli

A tribù Khuli hè unu di i numeri più culuristi è numerosi rappresentanti di e naziunalità di u Papuanu, numinanu circa 150 mila persone. Ancu u fattu chì i rapprisintanti di sta tribù sò assai sociables è aperti ponu cuntattate turistere, anu sempre in u circhiu di i so aduani, a ghjerarchia di u clan, è ùn mancu averanu à portanu a vita a benedizzioni muderna di a civilizazione.

2. Àfrica Afrique, a tribù Dogon

Sicondu l'artifacti truvati, l'età di Dogona hè di 700 anni. In quelli ghjorni, sti tribù sò stati cunsiderati sviluppati è ancu acquistati di l'astronumìa, cum'è a scultura in carvings. Oghje, i Evangelicals in u sviluppu evoluzione demucraticu è guadagnà una vita da i balli rituali davanti à i turisti, vendi mascarelli è batelli, chì hè cunsideratu un afrodisìgnu in questa zona.

3. New Guinea, a tribù di Chimbu

Qualcuni di sti tribbù diventanu cunnisciutu solu in l'anni 80 di u XXu seculu, quand'elli viranu in densità di a juntaggine, induva nisunu ùn hà fattu prima. U so modu di vita ùn hè micca cambiatu da l'Edile, è l'ingressu à a so vita di a civiltà era assai problematicu. In ogni modu, a globalizazione furzate i Papu, per trasfirighji à e cità è si cunghjunghjenu u mondu civilizzatu. Ma a tribù s'oposanu attivamente à tuttu u novu di u mondu esternu è prova di priservà a so modu di vita è tradizioni in una forma cambiata.

4. A Federazione Russa, i Nencians

In a penisula di Yamal (traduzzione cum'è "a fini di u mondu") ci sò unicu populu. Quì u terrenu pantanicu è e fretu righjunghjanu u nivellu di -50 à l'invernu, ma i figlioli vivenu di Nenza ùn cambienu e so tradizione è a modu di vita per parechji seculi. Questu aiutà à surviglià in e cose dura. Por desgracia, oghje, sò stati sustituciuti è amminati, per dì, da l'"estinzione", da cambiamenti i cundizioni climatichi è attivamente di travaglià per u sustegnu dipositi è l'estratti dipositi di gas naturali.

5. New Guinea, a tribù di Asaro

I Papu, di a tribù Asaro sò chjamati "mud mud", siccomu a so pelle è i capelli sò fugliati cù fangu è fangu, è i so terribili masci d'argilla sò cunnisciuti ancu a più di a tribù. A legenda dice chì i persone di sta tribù fughjìanu da l'attaccu avianu in u fiumu Asaro, è quandu, in u cimiteru, sughjenu da l'acqua, i nemichi erunu scantati è pensavvi chì eranu ghosts, postu chì i corpu di i fugliusonu fù sconchutu cù fanguu di fiumu. In questu forma, u populu di Asaro cuminciò à vive in i so terri è creatu terribili mascaras à scantu di l'altri inimitanti. U so modu di vita hè ancu cambiatu in i seculi.

6. Namibia, a tribù di Himba

Queste vede un populu unicu in u nordu di Namibia. A tribù di Himba hè cunzidiratu unu di i più antichi, chì porta un modu semi-nomadicu di vita. Ma, anche e sequestri è numerosi guerri, u so modu di vita, u modu di vita è e tradizzioni eranu practicamenti micca cambiatu. E a struttura di a so tribulugia è i costi tradiziunali sò creati cume hè pussibule di surviglià in cundizioni naturali estremi.

7. Mongolia, i Kazak Kazakhstan

Questu persone semi-nomadic in u mondu è i valli in u ovest di Mongolia. Aghjuntu sempre à i cultile di i so antenati, crede in spiriti è parechji forze sobrenaturali.

8. Congo, Piggiati

I tribù di i Piggie live di l'antichità in a parti nord di a Republica di u Congo. Chjamanu "baia". U so territoriu hè una selva, solu ùn sò micca pressione è senza oppressioni. Vivenu in un foresta in cabane, cum'è parechji seculi fà. Munzidenti densi è impenetrable di a jungla saperanu i so cinquei dete, postu chì questu hè a so casa.

9. Sudafrica, u populu di u Zulu

Questu hè un grande gruppu etnico, cusì hè difficiule di nome a tribù di questi Papu. U numaru di Zulus hè di circa 10 miliuni, ma vive in principalmente di a provincia di KwaZulu-Natal in Sudafrica. E solu uni pochi di i so rapprisentanu mudificate per vive in un mondu civilizzatu - à pruvinenti più vechja economica è lucrativi suciale. Questa tribù pò esse chjamata più più sviluppata chì u restu, anu persu ancu parechje tradizione, è a forma di vestitu è ​​a vita includenu elementi di a mudernità. In ogni casu, l'espressione di sentimenti in ballu rituali è i so vistimenti senza cambiu. Questu hè ciò chì ghjè cuntentu di mustrà à i turisti.

10. Sudafrica, a tribù bosniachi

Tuturanu in traduzzione da l'Olandese significa "omu di u foru", ma, anche era, i bumbughjani vivi in ​​l'àmbitu di desertu di Namibia è l'Afrique Sudafrica, in ancu in i spazii adatti di Angola, Botswana è ancu a Tanzanìa. U so numeru righjuneghja 75 mila persone.

Bummini, cum'è assai tanti tribù aborigini, omanna a so tradizioni antichi è ùn fà micca cambiamenti globale in u so modu di vita. Eccu, ancu u focu sò stratti, cum'è in l'Edat Stone, fretendu u legnu seccu.