Cumu si sguassà i chjavi di acrilite in casa?

L'estensione d'ughjammi oghje sò assai populari, ma ore dopu o dopu sti ziglii anu da esse eliminati. Per indirizzà per questu in u salone hè fakultativu, perchè a diversità di u gelu, rinfriscà i unghji d'acrilite ùn hè micca micca difficiule.

Cumu si sguassà i chjavi di acrilite in casa?

Malgradu à a fragilità di u materiale, pruvà chip, cut-in o rinfrescu mudificà l'acrilicu ùn valenu. Questu hè spusatu di danni à u unghje. Per sguassà quessi unghji, i solventi basati in acetone sò cumunamenti usati, chì i acrilichi sò bè ​​trattatu.

In più di l'acetone, per rinfrescà i unghji d'acrilite hà bisognu di:

Cumu si pò piglià unghie acrilica in casa?

So:

  1. Trim a pinza cù a longa durata massima di u nucello nucliu (pudete aduprà scissors, ma per a forza di u materiale, questu hè problematicu). Dopu quì, aduprate u filatu di ugliu per più di grinding, quantu possibili, di u prelata d'acrilite. A principal cosa in questu casu ùn hè micca per dannà a pelle, postu chì a presenza di abrazzioni o tagliu pò esse un obstaculu per l'appiecu di u solventu necessariu per sguassate i chjavi d'acrilite.
  2. Segnu u seguimentu cù u filu di ugliu nantu à a superficia di u unghje. U fattu hè chì u claqué acrilica per dà i belli sò spessu chjubuti cun un compostu specialu (finita gel), chì ùn hè micca prontu facilitatu da u dissolvente, è per quessa hè megliu cutà prestu.
  3. A pelle nantu à u unghje deve esse uncia cun una crema spirituali per pruteggià l'effetti di l'acetone.
  4. Aghjeghje alchimia di cuttuni in acetone è aghjunghje à u fille. Cima con foil. U lampu in stu casu hè utilizzatu cum'è u moltu più prezzu è cunvene più impiegatu, invece di questu pudete usà moltu ponti di gommo spiccioli è qualsiasi altru materiale chì aiutanu à risolvi i tampuni cun u solventu è à u stessu tempu pruteghjevvi di l'evaporazione attiva.
  5. Minuti a través di 10-15 acrilti abbastanti per sughiri quarchi cosa di pudè esse puliti da u vinu. In acrilica acrilica cunceza rapidamente, dunqua megliu per rinfrescà un passu, trascinendu u fucile da tutti i dete à a volta, è in turnu. Si qualchissia parte di l'acrilite ùn si separanu, ùn pruvate micca impeditu, è hè megliu novu appricà un swab cù acetone, per un pocu più di minuti.

Dopu chì l'unghie acrilite sò sbulicati, e mani anu da manghjà da manghjà cù savonu per svià l'acetone è a grassu cù una nutritiva crema. À l'unità, per migliurà a so cundizione, hè cunsigliu per aplicar oliu o vernici medica.