Kristen Stewart palefuttu nantu à a catifa russa Cannes

In a vita cusì corpu, Kristen Stewart usa jeans è t-shirts, cù calzini còmoli nantu à i so pedi, ma in ufficiu ufficiale a lucanta si porta un vestitu adattatu. Allura questa ora, l'attrenta di 26 anni veni à l'apertura di u Festival di Film di Cannes in i scarpi è di vestiti, mentri era tantu incùmodu chì ella pigliò u so scarpi è camminava senza pali.

Fate Stewart ponu tufi, puderebbenu sia una bona raggiuni bona. Malgradu a critica di l'esperti di a moda è a dumanda di fanciuti per vistighjà più elegantemente, ella hè anticipatu à quandu puderà allora nantu à l'ind'i picciottu di u figliolu.

Un turmentu

Stuart è Blake Lively fissivamenti prupizitu davanti à i rapprisagri in a premiere di "The Secular Life", di Woody Allen, in quandu juconu i roli principali di u Festival di Cannes. Era evidente chì micca abbastanza còmico nantu à i tacchi alti nantu à a catifa russa sentia micca a pregnant Lively, ma a stella di a "saga di vampire".

Kristen hà avutu un corpu currettu impurtanti, una fioritura di colore è i scarpi Christian Louboutin. In u maquillaje, ella sali cù i so ochji, facennu un "sensu look", cuntrastanti cù i so capelli bionda.

Leghje ancu

Down with the shoes!

Stuart hà respiru un suspiru di sollievu quannu a sessione di foto ufficiale hè stata annantu, è immediatamenti pigliò li labutenas, caminannu senza pali. L'animu di a zitella, chì era più fosca chì u nuvulu, hà migliuratu a so prima, hà iniziatu à surrisu è chiancinu cù i cugini.