Naomi Campbell presenta u so libru cù i cattivi candid

L'altru jornu, New York anu a presentazione di u novu libru Naomi Campbell L'Art of Beauty. In u club A Diamond Horseshoe à una festa nantu à questu, parechji famosi è amichi venenu cuminciati. In a camera l'lenti eranu Anna Wintour, editore di a rivista Vogue, a famosa attrice Uma Thurman, u Marc Jacobs di moda, soru Hilton, a mudela Bella Hadid è assai altri.

U mudellu presenta u libru in un embiu interessante

À u principiu di l'avvenimentu, Naomi Campbell hà introdutu u donu di ricerca di a so creazione à i clienti è a stampa. E era una veru travagliu d'arti: un pezzu di scrittore sanu è un vestitu decoculu. Per assicurà chì e forme eranu autentichi, Naomi hà invitatu un famosu scultore è artistu di a famiglia britannica, Allen Jones, chì, quandu fù diventatu, hà fattu un grande travagliu.

À a sera, Campbell hà attentatu in un vistitu di Marc Jacobs, sequins bordati da u scollu profughtu. L'imaghjera era cumplementata da boa è pegadicating-up: liparosi purpuri brillanti cù chjardu è lipstick rossi. Tutti l'altri hoste di l'evenimentu eranu assai più modesti: Uma Thurman hà prisintatu in un modestu vestitu nìtulu chjude, Bella Hadid appareva à una festa in una fetta di curretta è una blusa negra, Parigi è Nicky Hilton in vestitii bianchi è bianchi di culore bianchi.

Dopu à a parti solenni, i gonciuduline anu datu un libru "L'Art of Beauty", chì cunsiste à dui volumi. U primu hè l'autobiografia di u mudellu nettu, è a siconda hè a so megliu foto per l'annu di l'impresa mudele. In a tappa di u primu volumen hè un ritrattu di Naomi, è in u sicondu - Campbell in tuttu crescitu in u nude. U libru risultatu in pocu 1000 copia.

Leghje ancu

Questu hè micca u primu libru u mudellu hà scrittu

"L'Art of Beauty" - questu quatru in una fila, chì l'autore hè Naomi Campbell. U so primu rumanzu, u Cignu, hè publicatu in u 1994, è dopu un pocu ella u presentò u so libru chjamatu Top Model. In u 1996, u travagliu "Naomi", chì includia i più boni ritratti, entrevista è mudelli d'assaudi.