Chì duverà un zitellu sanu in 6 anni?

Comu regula, da i sei anni, u zitellu accade un certu quantità di sapè. Per entra in u scudu, parechji pruvedii sò rializati in u kindergarten da u tutore, è dopu u maestru cun u psiculoghju, per calculà u gradu di prontità di u zitellu per studià a scienza di a scola.

Scupremu chì u zitellu deve cunnisciutu in 6-7 anni, è chì voce in a so educazione ti deve esse cumplettata, perchè da quandu si mette à l'desk, hà cunnisciutu assai è hà avutu una idea di u mondu cun l'ellu.

Ability to draw and write

U zitellu da una età principessa di sviluppu attivamente i sapori di u mutore di pocu è quì à l'età di trè anni, pittighja boni bè cù lapis. Questa skill hè distintu per ognunu, è per sapè cum'ellu hè bè cù un carattere particulari, avete bisognu à guardallu. Per sei anni, a norma hè:

  1. A capacità di accettà u dete dite cù una penisula è u liceu, perchè questu hè affettatu direttamente a qualità di a lettera.
  2. U zitellu deve esse capace di guidà liii lisici, ancu in a cumpusizioni di figuri - trianguli, quadri e altri.
  3. U stessu passa per e diverse rotulature è dinuminati.
  4. Ability to correctly color an object, a plant, an animal, à dì à selezziunà i culori giusti.
  5. In più di u culore, ombrezza di e ligne di alcunu contu chjusu hè ancu impurtante, senza ellu più allora.
  6. Un zitellu da l'età di sei pò digià chjappà una casa simplice, un arbre, un ominu è altri draughts simples.
  7. In più di i ritratti, u zitellu deve esse capace di scrivite accuratamente littri capitali stampati di l'alfabetu, cum'è numeri. Hè desideratu chì u futuru studientu viu claramente a linii è e cèlline è pruvate micca per andà appena allora u più, hè vera, era pulita.

Avete bisognu à guardà cù curazioni di l'azzioni di u zitellu annantu à l'annu à trè, è avvisu cun quale a manu tira u lapis o cullette. Dopu tuttu, si u zitellu hè in manu, è l'hà attivu à piglià tuttu u dirittu, cù una lettere è i problemi di disegnu risalti.

I sapè di i zitelli 6-7 anni di età nantu à u mondu chì anu vicinu à elli

Stu cuncettizzioni giniralizzata inclusa parechje dumande simule, in u nostru paraguni, chì carattirizza l'attività di cume cognittivu è memorizatu di u zitellu. U zitellu à 6 anni di età avissi avutu u bisognu minimu minimu:

  1. Indirizzu (paese, città, calle, numeru di casa, appartamentu).
  2. Cognomu è nome di e vostre è i vostri parenti.
  3. Composizione famigliali (fratelli, sureddi, aviani, aviani per nome).
  4. Sapete di duv'ellu è da quale i genitori travagliammu o avè una idea di ciò ch'elli fate.
  5. I cunniscenza di e stagioni, u so ordine è e funziunalità principali, è ancu quì i ghjorni di a simana.

U cunnuscenza matematiche

Per un appruvamentu riescitatu, un zitellu à quellu à 6 età devi avè qualchì cunnuscenza è capacità in u campu di a matematica. Hè assai semprici, ma assai impurtante per u zitellu.

Di sicuru, a cume principal hè figuri. Un zitellu da sei anni hè capaci di chjamà da 1 à 10 per esempiu è di volta, è ancu sapi cumu si vanu.

Basatu nantu à a cunniscenza di i numeri, u zitellu deve esse capace di preparà e carte cù a so imaghjina.

In più di l'aritmetica, u zitellu deve bisognu di u cuncettu simplice di a geometria, è questu significa micca di cunfundà u cinghierru cù u quadru, ma u triangulu cù l'ovale.

Sì u zitellu leghje?

U ritimu mudernu di a vita è dà studiente ci duna una carrega enorme, cuminciendu cù i primi classi di a scola. Per quessa, hè desideratu chì quand'elli sò ghjunti quì, u zitellu ùn sà ciò chì lettu. Dopu à tuttu, se ùn avete micca sta spiaggia, hà da esse urganizà urganizà e so forze, è ancu a forza di i so genitori, di mantene l'avanti cù cumpagni.

Ma se per i certusi raggiuni, averete aprili à leghje micca esse ghjunghje dopu à entra in u prima scopu, u futuru studente havi sempri bisognu di cunnosce e lettie, distingue entre vucali è cunsozanti, è ancu pudè à cunnette in i sillabelli.

Eccu cum'è sèmpreziu, à u primu mancu, e prublemi, sò prisentati sei anni. E pi cumprenda si u so figliolu si scena, pruvate à pruvà, ma senza presenza assai. Se qualcosa ùn sia micca sorte, allura ùn hè micca una ragione per u panicu, ma una guida per l'accionà per incuntrà u falatu.