Hè pussibule esse un padrali di parechji zitelli?

Oghje prestu quasi ogni famiglia, professendu a fede Ortodoxa, strive à attache à questa fede è u so natuvatu. A maiò parte di i genitori realizanu u battèsimu di u zitellu in u primu annu di a so vita.

U baptismu hè unu di i sette sacramenti di a Chiesa Ortodoxa, durante chì l'ànima di u zitellu mòvi per a vità sinistra è hè nata novu per l'esistenza spirituali, in quale ellu puderia riesce u Regnu di u Celu. In solitu, i christianità diventenu a festa principale in a vita di un novu è a so famiglia, preparanu per ellu durante un bellu pezzu, elettu un tempiu, un capizianu è l'alla godparenti, o ricivienti.

A volte durante a scelta di i genitori, a pregunta si una persona pò esse un padrino varias veces. Forsi Mamma e Papà vulete invistiscia i stessi persone chì battizianu i so figliolu maiò. Or, unu o i dui omini possittivi sò digià diventatu mentri spirituali per un criaturu nascutu in una altra famiglia.

In questu articulu, vi diceremu chì si pò esse un padrinu di parechji zitelli, è ancu in quale casu hè impussibule di riciviri a un criaturu nascitoghju.

Comu sceglie i padrasti?

Comu cumincià à nutà chì ùn hè micca necessariu d'invià una donna è un omu à u rolu di godparents à u stessu tempu. Per ogni figliolu, solu un zitellu di u stessu generu hè abbastanza, cum'è u ghjuridicu stessu. Cusì, si avete un picciottu, fate a cura di l'scelta di u padrunu, è se a zitella hè una padrina. Sì dùbbitu à l'elegibilità di u secunnu receptore, hè megliu ùn invià à nimu à tuttu.

I paisani sò guidati spirituali pè u zitellu. Hè quelli chì avarissimu avè da insignà à u zitellu a basa di a vita Ortodoxa, abituanu à visità a chjesa, dà e struzioni è seguità a vita ghjustu di u so figliolu. Maestri spirituali cù i genitori di u caprettu sò rispunsevule davanti à Diu, è in casu di disgrazia cù a so mamma è u babbu ci anu da piglià u mulinu in a so famiglia è sullivà nantu à a basa equalizada cù i so figlioli.

Quand'elli sceglien l' omini , pagà attentu à u so modu di vita. E persone chì in u futuru saranu per u to figliolu questu più di semplice è amici o parenti, anu purtatu una vita ghjustu è umili, visitate u tèmpiu, preghjite è sia pura in i pinsamenti. Ùn avete bisognu di invià parechje à quale interessate o quellu chì hai teme à offend cù u denamentu di u babbu è u pai.

Quale hè chì ùn pò esse un padrino?

Prima di tuttu, i genitori di u zitellu ùn ponu esse a padrina, mentri àutri parenti si ponenu in stu rolu senza limitazione. Questa cumpagnia si estende ancu à i genitori adopri chì adopranu i so figlioli. Se invita à a padrina è u padrunu, fate nutà chì ùn sò micca mariti. Finalmente, a cosa più impurtante è ovvia hè chì i persone chì professanu una fede diffesiva chì l'Ortodosia ùn pò micca esse missi.

Hè stata permessa a ghjuridizione di parechji figlioli in u stessu tempu?

In quantu per esse possi sia una padrina o parrinu parechji volte, a chjesa ùn impone micca limitazione à questu. Pudete facilmente invettate à u rolu di u padrunu di u vostru figliolu maiò o di l'altri figlioli, se sia sicuru chì sta persona si sarà per elli un mentor spirituale è l'amicu, è rializà bè cù i so devi à Diu.

Intantu, battizendu dui zitelli à parechje, per esempiu, gimelli, pò ùn esse micca perfetta per u godparent. Dopu tuttu, sicondu a tradizione, u destinatariu devi mantene u so fidanzore nantu à e so mani durante a ceremonia entera è piglià da a fonte. Cusì, se u battizimu di dui zitelli spugna à tempu, hè megliu di sceglie u vostru padrinu per ogni zitellu.