I giochi per i 3 anni

Ogni zitellu deve avè u tempu è strumenti per i diversi ghjoculi, perchè più parte di elle cuntribuiscenu à u sviluppu di presentazione, imaginazione, penseru è altre capacità. Ghjè in u ghjocu chì un caprettu pò esse "hà fattu" una altra persona, pigliate postu di qualcunu o pruvate à un novu rolu.

Tuttu chistu è assai impurtante per u sviluppu chianu è chjaru di u zitellu, in particulari in l'età in furmagliu. Ancu si trè anni d'età sò oghji indipindenti, spessu necessitanu aiutu di i genitori è i ghjucassi interessanti cumuni cù mamma o papà. In questu articulu, avemu duvutu à a vostra attenzione diversi ghjoculi educattivi per un zitellu di 3 anni, in quale pudete ghjucà cun ellu in casa o in a strada.

I partiti in ghjustizia per i zitelli 3 anni

U beneficiu di l'alloghju invernu è di l' internu di l' inguernu per i zitelli de 2-3 anni hè difficiule di sottestimà. Activitate a respirazione è a circulazione, è ancu parechji prucessi metabolichi chì anu fattu in u corpu di u zitellu. In più, l'attività attiva à u prucessu di u ghjocu prupone l'esviluppu di a coordenada di i muvimenti, a attenza è a veloce di a reaczione, è a forza è a forza.

Per i sughjetti di 3 anni, tufoni è i carusi, ghjoculi cum'è:

  1. "In u boscu". Stu ghjocu precisa a participazione di u zitellu è i dui parenti. Dad hè squatto è ponta un soprappu di dorme. U zitellu è u zitellu hà cammatu intornu à ellu è "coglie" funghi è baga, annantu per echi: "Ai! Ay! ". Avvicinendu vicinu à l'oziu, accumincianu a pena:
  2. L'osteru in u boscu

    Pundite assai cunti,

    Un cumpagnu hè cecu -

    Ùn ùn mi segui.

    U ramu si stalla -

    L'osteru mi pigliu!

    A l'ùltima parola, l'ominu si svilicò è si cumincia à criscinu, è ghjucanu dopu à u zitellu, pruvatu à piglià.

  3. "U Sunny Bunny". Usendu un sciccareddu o una lanterna, fà un cunghjettu assulanatu è dumandate a foglia per piglià. Mentre chì u zitellu hè attentente di alcanza incù a rifarenza, leghjite stu versu:
  4. Jumping rookies-

    Bunnies sera,

    Chjamemu - ùn vanu,

    Forse quì - è ùn ci hè mancunu quì.

    Hop, salto in i cantoni,

    Eranu culmi - è ùn ci hè micca quì.

    Induve sò i bunnies? A sò lasciatu,

    Ùn pudemu micca truvà in nudda parte.

  5. "Poli". Stu ghjocu hè adattatu per a cumpagnia di i zitelli gay. U zitellu sò nantu à un cerculu, è l'adultu si trova in u so centru, tenendu una ortiga. Li carusi e li carusi rideri. À u signariu di l'hoste, cumenciani à voce nantu à l'adultu, battinu i so armati cum'è l'ale. Hè, à u turnu, aiuta per aghjunghje.

Un ghjocu cù 3 anni in casa

À esse in casa, perchè i figlioli di 3 anni anu da esse ghjustificatu cù parechje ghjoculi, perchè i figlioli di questa età ùn ponu micca elli occupanu per un tempu assai. In particulare, per i zitelli di 3 anni, i seguenti partiti sò adattati per i picciotti è e donne:

  1. "Cosa hè superfluvule quì?". In questu ghjocu, i ziteddi avè sappiutu a so ghjucà cù un annu è mezzo. Questu trè anni, sicuru, a cumpagnia duveria seri qualchì ligata. Per esempiu, u pianu di i trè anni pò offre à tà selezziunà un termini supplementu da i gruppi cum'è: "un oùchju, guasi, un coru", "stivali, un chjughu, un caprettu", "un arbre di Natale, una rosula, un bidue" è cusì. Se u caprettu ùn si capisce micca a so cumpagnia per l'ore, ponu vede l'imagine appropritatu.
  2. "Ripetizione". Stu ghjocu sviluppau bè i cumpitenzi di l'imaginazione è a cumunicazione suciale. Nzè cun u zitellu, fighjate à u libru o video è pruvate di ripetiri i movimenti di parechji animali - salteniu cum'è grandi, run like rabbits, è simile.
  3. "Avanzate". Questu è tutti i partiti simili sò assai impurtanti per i zitelli d'3 anni, postu chì cuntribuiscenu à u sviluppu di un cuntrastu orale. Pigliate a bola è a ghjucata à u zitellu, dicendu chì a parulla "una". Chì u caprettu torna u ballu per voi è chjamate u numiru vicinu. Repetite questa azzjoni finu à chì u mulinu ancu capite u cumpagnu.