Deusa Tara

A dea Tara era cunnisciuta in a mitulugia è a religione di e diverse nazioni, chì hè per quessa chì ùn anu micca nisuna precisa infurmazione nantu à quandu è quandu sta stampa prima apareceu. L'assuntu più cumuni significa chì questu succorsu in l'India in u I seculu aC. e. Hè cunsideratu chì a dea era a patrona di tutte a vita nantu à a terra.

Deusa Tara da i slaves

Chjamatu ancu u tutore di i fureste è l'arbureti sagri: oak, bedridine e carni affumicate. Tara era patrona di e donne, hà datu un sapè è difende duranti a vita. Chjamatu issa Deva Vechnoprekrasnoy, perchè era impositu per pattare cù nunda. Tara hè statu ritrattu cum'è una giovane chjara cù l'occhi marroni è una longa longa ferita di tissutu da u pilu scuru. In quantu à a vistita, era un sarafanu biancu ordinariu cù ricamentu di u filu di u russu è u doru. À u capeddu era un abituale - un elementu di u vestitariu di l'Antichi Slaves. Hè presente cun rigali è eterna. L'altare di focu hè mandatu semen e grani, perchè a vindetta era ricca. Fècenu un festighjate in onore di Tara, durante quale un postu di cumuni, serviziu è festa principiavendu. I persona cose platane differenti è i purtonu à una table cumuni. Prima di inizià a manghjà, a persona si pigliò da ogni antichità un pocu è sacrificò Tara.

Deusa Tara in u Buddhismu

Sicondu i leggende, Tara emerge da i lacrimi di u Signore Misericordia quandu ellu solu u purgà di i persone. A lacrime hà livatu à a terra, è in questu locu criscianu un lotus, da quandu a bella godosa hè vinuta. Per Tara, unu pò traccia i similisimi trà l'induismu è u Buddhismu. Per i buddi, a dea era cunzidiratu rispunsevule per a creazione, a prisirvazioni è a distruzioni di u mondu. In l'India, a dea Tara, sicondu a tradizione, puderia riesce forme, arranged in una certa seqüència. Tutti sò diffirenti di u culore di a pelle, a pusizione di corpu è a spressione facial. In u centru era più spessu Green Tara, chì era u guardià di saviezza.

In Induismu è u Buddhismu, a dea Tara hè chjamata chjamà in u mumentu di situazione difficili, quandu ùn cunnosci micca u modu di sceglie a vita. Ci hè ancu dettu chì ha a forma negativiva opposta - Ugra. C'est pas à e parete un nuvole di tempesta scura. Tara hè ancu cunzidiratu un simbulu femminiu di a vibrazione OM, cun aiutu chì unu pò passà da a so manifestazione. Ci hè infurmazioni chì se vulete cantà u so sonu, questu hè un certu cultu di Tara. Per sente a vibrazzioni di u mantra, ogni persona pò dumandà a dea per aiutu è prutezzione. Un mantra più cumpletu sò cusì:

"OM RIMU STREAM HUUM PHAT".