Dea Hestia

Hestia hè a dea di u focu in Grecia antica. U so babbu era Cronos è a mamma di Rhea. Quandu Zeus la chjamò à Olimpu, dui candidati sò stati trovi in ​​u so core: Poseidone è Apollu. A decisione di Hestia era categuricu, è hà dettu chì a so virginità tutta a so vita. In vista di sta decisione, Zeus hà fattu a so a dea di una casa è u focu. Comu rigalu, hà postu à u centru di ogni casa, perchè e cose più vittimi puderi avvicinassi. Cù sta dea era assuciatu tutti i rituali purtate da l'omu.

Chì hè cunnisciutu di a dea di l'Antica Grecia Hestia?

Rendulmente di a dea, l'artisti vanu sinceramente in contu a so sorte natura . Rappriscata a so prisenza o sughjutu in una pose di tranquillità, mentre a face face esse a serità assoluta. Hestia era sempre in un pianu cumminu - una longa tunica hè stata rapada da un cinturione. À u capu ci era un velu, è in e so mani tenia una lumera, simbulizendu u focu eternu. In forma umana, era pocu rapprisentatu. Allora, più spessu ch'è ùn era solu una fiamma. In generale, ùn sò parechje imagine è ancu più stati di Hestia. U simbulu di sta dea era un circhiu, perchè i focu facianu questu forme. A ogni festa certamente hà include un sacrificiu in onore di Hestia. Hà succorsu à u principiu di e misure è dopu ad elli. È e vittime hà purtatu in qualsiasi tempiu.

A dea greca Hestia, cunzidintendu a so pudorita , hè sempri stata distanza da certi avvenimenti noiresi, chì hè per quessa ùn ha micca leggenda è miti privati, solu solu in grecu, ma dinò in a mitulugia romana, induve hè cunforme à Vesta. A dea di a chjucu avia assai pocu tempii proprii. In generale, era custruitu altari, chì sò stati posti in u centru di a cità, chì era una certa prutezzione. Ci era sempre u focu, simbulizendu a dea di a fiorità di Hestia. Quandu a ghjente si stende di una cità à l'altru, invariaveve piglià u focu da l'altare cun elle è u litallu in un novu postu.

In Ateni era l'edificu di Pritanya, chì era publicu, è era ancu cunsideratu cum'è u tempiu di l'antica dia greca Hestia. I vergini nantu à l'altare sustene sempri u focu eternu, è i magistrati si trovanu sacrifici di u ghjornu, per esempiu, vinu, fruttu, pane, etc. In a cità greca di Delfi, era un altru tempiu di Hestia. Hè chjamatu u centru di a religione di tutti l'abitanti di a Grecia antica. U focu più impurtante, per i mortali è per i dii, era u focu celestru chì era nantu à l'Olympus.