Ductectasia di u pettu - chì hè?

Spessu, e donne di età post-ripruduzzione, marca un cambiamentu in i glàndali mamari, chì sò carattellati, prima di tuttu, per disturbi visuale, l'apparizione di sensazioni inesplorati. Quandu si riferite à un duttore, in cunclusioni vedenu "pattu dokectaziya", ma ùn anu micca capìsticu ciò chì hè. Cunsiderate a malatia in dettu, avemu a chjama u sintomi principalu, manere di trattamentu.

Chì hè sta malatia - dactectasia di glándula mamaria?

Tali viulenza hè carattarizata da una espansione patologica di i catene di glàndula - canali subareolars. A malatia si sviluppa cum'è a cunsiguenza di cambiamenti in u corpu di e donne 40-45 anni.

In u stessu, stu fenominu ùn pò micca esse chjamatu di diagnosticu, postu chì a cundizione pò esse cunsideratu cum'è un signu di una mastopatica vicinu. Inoltre, l'espansione di i canali pudete indicà:

Tutti issi violazioni dumandinu una grande attenzione da parte di i medichi. Hè per quessa chì una donna passa per un esaminazione exhaustiva durante a dukectectasia.

Tuttavia, deve esse nutati chì a duttectasia pò esse nutata durante l'espiitu sessuale - a distribuzione di un segredamentu sicuru da i capelli, chì hè cunsideratu cum'è una norma.

Chì sò i sintomi di u disordine?

Prima di dicu ditevamenti di i peculiarità di trattà a duttectasi mamariu, cunzidira i signali principali, a presenza di quale pudete indicà una viulenza. Queste include:

Cumu hè trattatu a breastectomia?

Di genere, sta cundizione precisa trattamentu conservadoru, chì hè diretta direttamente à l'eliminazione di e cause. Allora, se un prucessu infieraturu hè statu purtatu à ellu, allura u duttore prescriva droga antiinflamatori.

L'etiologia hormonal, a correczione hè diretta à restaurà u fondu hormonal.

Se u trattamentu cunzirvaturi ùn portanu i risultati desiderate, appuntamentu hè un urganizazione operativu, - eliminazione di i catene dilate. À u stessu tempu, parti di u tissutu hè mandatu per esaminà i prucessu histologicu, per esse di u tumore o di definisce a natura, se ùn hè micca identificatu.