L'api - crescente da e zene

Un veru veru è fragante di l'apicultori hè spessu cultivatu in i so jardini da i vignaghjoli d'estivi, viventi è pocu assai. Per esse guarantiscia una bona racolata di questa crosta, raghjone ciò chì i règuli sò per cultivà diversi tipi d'api da e piante.

Secrets of growing apricot

A principal diffarenza di u sembra di apicultore quandu u crescente da e sementi hè chì i so genichi piccati ùn anu micca bisognu à esse incubati in a terra. Per elli à ghjustificà bè, necessanu l'accessu à a luz di u sole, cusì sunnite questu cultura duveria cusì:

I posti di simplicità averebbenu esse dopu à a 1.5-2 simpati, dopu a quale l'arbureti di ajonchju sò trasfiriti in un locu fretu è sguassate u babbu. Quandu i pianti ciegò 2 o 3 foglie, ghjevendu in casi cù un spassu di frutte di 6-7 cm. L'autra opzione hè a crescita di e piantinu di modu di mantellu, mantendu ancu u listessu intervallu, se si stalla in una sola paletta.

Finu à u clima cale è senza fiori (in diverse regioni questu pò esse u mezzu o finale di maghju), ùn hè micca pricatu di trasplantà l'api. Quandu avere da esse fattu quandu a temperatura di a via hè righjuntu à u livellu di 19-22 ° C - hè ottimali per u sviluppu normale di sta cultura, chì furnisce una guaranzia per u crescitu di vignali è di razzi.

Appressu chì crescita in piantini hè preferibile, è hè per quessa. Eppuru, pudete plantà e manni in direttamente in u pianu, soprattuttu s'ellu hè una varietà resistenti à ghiaccio. In ogni casu, quandu e soe di sta cultura sò stati trovi in ​​a terra sana (10 ° C è sottu), i vignoli d'apicultori di dui anni pò esse apparuti in u primu annu, è ùn hè micca pussutu acquistà una bona vesia.

L'api - cultivazioni è cura

Prima di cultivà e piantini, preparanu a tarra di api. I predecessori ideali per sta pianta hè col, patate, tomate o pepino . Ma à pruvà l'api da u cavaddu, di carotti o parsnip ùn valenu.

U tarritoriu per u cultivo di questa cose da u vaghjimu hè chjaru à scavà è fertilizate cun compost o humus, è in a primavera - per fà un fertilizzante cumpletu da i minerali necessarii.

Dopu avè postu i pianti di cuddà, guardate cù cura ciò chì hà da piglià. I spogliu più ridoso è senza gustu senza scundite sguassate. In u risultatu, trà e piante chì deve avè a so distanza:

Ùn scurdate micca di malati è fate a terra in u tempu.

Regoli l'apiamo averebbe abbundante, perchè hè una cultura moltu di umidità. In u calore, si coglii à 5 litri d'acqua per 1 m2 di culturi, è hè desideratu chì l'acqua hè bellu.

À l'alimentazione, ci anu anu asciugatu, cum'è qualsiasi altri cultura di giardinu. Se vulete chì a to pudite cresce u so apicultori forti è savurinu, preparate pè alimentà cù u putassiu . Hè desirabili per fertilizà l'spezii frutti è frontières cù nitrogenu ancu. Sti sustegnu anu da esse intruduttu in a terra di dui settimani dopu chì i piantini sò stati posti, è da novu, dopu à trè simane.

A peculiarità di u celeri staggiunatu da a pusterità hè a necessità di u chjamatu blezzamentu. Prima di colti, in uni settimane, a pianta cumenzava a cumincià à fà. In u risultatu, i petioles diventenu, primu, ligne, è sicondu, perderà amargura, chì hà un effettu benefizièvule in u gustu di sta verdura.

A cugliera di apiare hè coltu in u vaghjimu, davanti à l'iniziu di fretu. Prima di questu, avete bisognu di taglià tutti i verdi, quandu puderete fugliate o fugliate, è scumpiganu i tuberi. L'altru opzione hè di mette i razzi in i cuntenituri cù a terra - cusì ponu addivà u celu in casa quasi tuttu l'invernu.