Libru prestiti nantu à u muru

Una piccula biblioteca chì compone di i libri prediletti, per sicuru, hè in a casa di tutti. È in u studiu di i libri è in generale sò parechji di i cosi sustituenti. Dunque, a so urganizazione hè un travagliu urgente per parechji. Una di e solu solu hè a compra di prestiti adattati per i libri in u muru.

Forme di prestiti per i libri

A situazione di i libri in i piazzi libri sò cumu cunvinti, postu chì ùn abbiate micca spaziu in u pianu, è simplificà a ricerca per u libru desitchatu, perchè i volumi in sti pruduttori sò generalmente i so radichi fora.

Se parlemu di a furmazione di libreria, u più tradiziunale hè una largu largu è chjucu, induve i libri sò disposti in una sola fila. In ancu nantu à queste prestu pudete installà elementi di decoru petite, ricordi, ritratti . Un lettariu direttu per i libri hè cumparatu in u muru appassiunatu di u crescitu umanu. Questa versione di u libru di u muru pò esse cunfurmata in a sala di i zitelli, cum'è questu funziunale è faciule da neve.

Sì i mura in a stanza sò stragneri cù armezza o un altru oggettu, cum'è un televiziu, fala in un locu pochighjà cumportatu per u largu, pudete cumprà un spaziu di cantu à i libri nantu à u muru. Quelli di stale pò esse di una larga varietà di larghezza è di cunfigurazioni. Chì sò cumuni à elli hè chì sò dui almenu perpendiculare à l'altri, in u quale u numeru necessariu di volumi ponu esse trattati convenientemente.

Finalmente, se ti piace l'intrudughje in l'internu, pudete tàvate à i lighjorni originali è in u spaziu ghjornu per i libri in u muru. Puderanu tandu una varietà apparenza: in a forma di cresce di favelli, un designer cun tene di grandu tulu, superfici inclinati, rami d'un arbre. Quelli stale mi piace veramente bè è esteticu, ma a so funzione diretta ùn pò micca sempre esibisce bè. Per esempiu, pò esse invenienti per piglià libri di i piazzi accalzati, è l'area di base ùn pò micca sempre abbastanza per accodà edizione in gran format.

Liberti aperti è cercati

I prestiti per i libri sò ancu dividuti in quelli chjusi è chjusi.

I sguardi aperti per i libri sò i porti chì prutèggianu cunvechje volenu da influenzi esterni. In questu casu, i libri sò menu polvorienti, anu da esse squanditatu minima à spessu, e pagine ùn ponu giallu amarizza rapidamente da l'esposizione à u sole. U solitu cristallu hè utilatu com'è materiale per a porta. Purtate prestiti nantu à u muru cù vetru simultaneamente è cun vigore di prutezzione di e pubblicazione pusatu nantu à elli, è permettenu di scanà volumi senza avè necessariu sparà una o una altra stantonu altra volta. Tali pratele pò vede assai mudernu, per esempiu, se utilizate un scaffu di metalli per i libri in un muro con vetro.

Una altra variante di stale sbagliata hè quandu a porta hè fatta di u listessu materiale cum'è a basa di i prestiti. Quelli prestiti sò più apprufessi se avete avè pussibule rare copies of books li ùn sò micca spessu disposti è ùn sò micca riferiti à tutti i visitatori di l'appartamentu. Altra opzione di usu di e libellare chjusu, quandu, à u cuntrariu, i libri posti sottu ùn sò micca grandi valutate artistica, è per quessa chì u probabilmente ùn sera micca legatu.

Abbigliu apartu per i libri ùn pruteghjanu a libbirtà da u polu è a luce, ma sò più spessu usati in u disinterinu di l'interni mudernu. Quelli prestiti mi parevanu più ligne è più aria chì chjusti, ùn vi micca avvinte u spaziu, ùn creanu un effettu urgente. Inoltre, hè cun una forma aperta chì pudete manifestà tutti l'insenite di designu è di dispatch di prestitii di libbra individuale.