Qasr al-Hosn


L'Emirati Arabi Uniti hè un statu bastanti ghjovanu, chì sviluppa rapidamenti in l'ultimi decennii. A maiò parte di l'edifizii sò questi ultramoderni è incredibbilmente alta, ma ancu in questa u lenza ùn hè un locu di a storia, u custodianu di quale hè Qasr al-Hosn.

Infurmazioni ghjugna

Qasr al-Hosn hè u più anticu edifiziu in a capital di l'UAE, Abu Dhabi , chì si trova a longa di a strada principalata chjamata Sheikh Zayd. U custruitu hè stata inclusa in u fondu culturale d'Abu Dhabi, hè chjamatu "Fortune White". Qasr al-Hosn significa "palazzo forte", è ghjè in verità a citadella chì entria in l'edifizii di u palazzu reale. U custituitu hè unu di i simboli di i UAE.

Storia di a creazione

Qasr al-Hosn hè statu erettu in u 1761 da Sheikh Diyab bin Isa, è hà urdàncu servutu com'è una torre miridiale cù una funzione protettiva solitaria. Dopu un pocu tempu u figliolu di u Sheikh Shahbut bin Diyabom l'aumentò à a talla di un forte. È solu dapoi u 1793 stu edificu relattivu piccu era a residenza di i jezici ghjudizi. Dighjà in a 30 anni di u XX sèculu nantu à i mezii di cuncessione d'oliu in u forte di Abu Dhabi fù cumpletu à a talla di a furtizza. Finu à l'anni 60, Qasr al-Hosn servitore cum'è sedi di u guvernu.

Architettura

U Palazzu Giamadiu è a furtizza di Qasr al-Hosn sò una struttura massima di u rectangulu. À una rocca, e turri incù arghjintati bordi sò custruiti, in l'altri dui sò riengulari. I torrette sò culligati in tuttu u cumplessu cù strutturi ininterrompi, massivi è forti. Dopu à questu, crea una pezza è incapaci à penetraru in u courtyard. A fortezza Qasr al-Hosn hè custruita da una petra bianca, pera in u sole. In ghjiru ci sò e arbureti di palme è corsi eccellenti, chì cuntrastanu perfettamenti cù u palazzu biancu. Qasr al-Hosn hè ancu un pocu cum'è un castellu medievale in Europa, micca una fortezza orientali.

Ciò chì vede?

A furtizza di Qasr al-Hosn hè apertu à i visitadori micca tantu tempu: u governu UAE decidenu accede i visitori solu in u 2007. Hè interessante per i visitori à vede:

U festival di Qasr al-Hosn

Tutte l'azzioni pè temi stòrichi sò stati in u framework di a festa in l'11 di frivaru. Passa l'affissà di u patrimoniu è a cultura in Emirate à e so pareti di a furtizza. U prugramma di u festival:

Funzioni di visita

A furtizza Qasr al-Hosn hè apertu per l' excursionità tutti i ghjorni di a sema, solu u vendemmariu. U tempu di visita hè di 7:30 à 14:30 è di 17:00 a 21:00. L'accettazione hè liberu.

Cumu ghjunghje?

Ùn hè micca difficiule à ghjunghje à a furtizza di Qasr al-Hosn, perchè si trova nantu à a città centrale di u Sheikh Zayd in Abu Dhabi . Questa hè seguita da bus routes №№ 005, 032, 054.