Galleria di Frank Meisler


Ancu s'ellu ùn hè micca un veru admiratoru di l'arti, quandu avete à Tel Aviv , ricorduvemu chì visitate un locu chì cambia a vostra idee di u cuncettu di "scultura" è face un cuntrastu differenti in questa forma d'arte. Questa hè a galeria di Frank Meisler, situatu in u quartier d'artisti in Old Jaffa. Stu nomu hè assai cunnisciutu in i circondi bohemien di parechji paesi di u mondu. Ogni u so travagliu evoces entusiasmu incredibili, fascinate è fascinate.

Un pocu di u scultore stessu

Frank Meisler nascìu in Polonia in u 1929. Quandu u zitellu era di 10 anni, hà sfurtunatu di diventà unu di i participanti in u prugramma "Kindertourport", grazie à quale 10.000 zitelli Ghjovani fù rescuedu traspurendu à u Regnu Unitu.

Dopu a scola Frank vulia entre in l'Academia di l'Arts, ma ùn era micca educazione superiore, cusì u ghjovanu hà sceltu a Università di Manchester, induva intrì in a facultà di l'architettura. Questu hà permessu di revelà mejorà u talentu esistenti è combina un gustu artisticu impeccable cun l'habilità architectural pratica. Maisler amparau un avanzatu in studii è immediatamenti dopu a graduazione fù invitatu à un gruppu di architetti chì travagliani à u disignu di l'Heathrow di Londra. Tuttavia, a passione per l'arti sempri guadagna.

Oghje chì a galeria di Frank Meisler ùn hè micca solu in Israele , ma ancu in altri paesi di u mondu. Alcune di e so opere exhibenu in New York, Francoforte, Bruxelles, Kiev, Londra, Mosca, Miami. U scritturi legendariu hè cèlebre micca solu per a mostra di a galeria originale. E so sculture adornanu i chjusi centri di i più grande cità. Frà i più populari di quelli sò:

Questu ùn hè micca tutta a lista completa di sculture, chì anu diventatu una veramente decorazione di documenti di cità. È ùn hè micca solu i capitali mundiale. I travagli di Frank Meisler sò in i galerie è in i carrughji di Kharkov, Kaliningrad, u Dnieper, San Juan, etc. Dale a sta popularità internazzinale ilimitata, ùn hè micca difficiule d'imagine chì i premiu di Meisler ùn pò micca esse cumminati.

Trà i assai ordine, medaglia è cups, u scultore hè specialmente orgogliu da dui documenti speciali. U primu hè un certificatu chì cunfirmava a membru in l'Academia di l'Arts di Russia. È u sicondu - un ordine pocu cumuni di l'autorità di Londra, chì dà privilegiu "medievali" di Frank Meisler, à dì u dirittu di natà gratuitu in tutte e ponti di Londra è si ncuntra u bisognu di qualche di e carrughji di a capitale inglese. Sicura chì hè improbitu chì Meisler hà da apprufittà quelli preferenza, ma avè un gran sensu di l'umuri, l'scultori hà apprezzatu stu premiu cù dignità.

Chì vedi in a galleria di Frank Meisler?

I travagli di u sculturi Israeli sò distinti solu per l'studiu filigrani di ogni ditagliu individuu è u stilu rifinitu, ma dinò per un accordu solu unicu à l'interpretazione di l'imagine. Una volta in a galleria di Meisler, puderà vede parechje caratteri cunnuscini. Quì ci sò Sigmund Freud, Rembrandt, Picasso, Van Gogh, Vladimir Vysotsky, u Re Salomon è assai altri.

Ogni autori dirivanu ogni figura in una manera uriginale, sutilmente sottuviani certu funziunalità di a personalità. Una funzione obligatiba di quasi ogni scultura hè un suttumore umurusu. L'eccezzioni hè un travagliu religiu è quelli chì sò cunnessi cù u "sick" per u tema di l'autoru - u genocidiu di u populu di u Ghjudeu.

Meisler, tra d'altri cose, s'hè stabilitu com'è un talentu ghjuvatu Judaic. Hè ricatu à presentà un corpuscule religiosa ortodoxa severa in una lume chifa, discretta.

A Galeria Frank Meisler in Jaffa ùn hè micca bellu ordinariu. Tutte l'sculture sò quì interattivi, ognunu cù u so "segretu". Parts indipendente pò esse traslatu, aperta, vultatu.

Ùn hè micca bisognu di nutà à a combinazione harmoniosa di culori in l'opere di Frank. Tutti sanu assai rappresentanti è eleganti. Hè all about materials used to create sculptures. Eccu sò alloysi speciali di l'oru, l'argentu è u bronzu, è ancu e pedi semi-preziosi.

Escezie presentati in i palazzi di a galeria Frank Meisler, ùn sò micca venditi, ma pudete cumprà una scultura per ordine. Di sicuru, ùn hè micca bellu. Per sapè chì quantu, hè abbastanza da dicu chì u travagliu di i capi di u statu è i capimane mondiale sò furmati da un maestru famoso per una felicità originale cù parechje celebrazione in elite circles. È trà i famosi attuali di u "maestru sculture" sò Bill Clinton, Luciano Pavarotti, Stefi Graf, Jack Nicholson.

Informazione pè turisti

Cumu ghjunghje?

A Galeria Frank Meister si trova in a parti sud di Tel Aviv , in u core di l'Antica Jaffa à 25 Simtat Mazal Arie.

In car, pudete attru Alcun Valluveri. À 150 metri sò parechji appartamenti (vicinu à u Parque Abrashi).

Si viaghjà in a cità nantu à trasportu pùblicu, l'autobus N ° 10, 37 o 46 vi aiuterà. Tutti l'allughjenu micca in un raiu di 400 metri da a galeria di Frank Meisler.