U Monasteru di Latrun

In più di l'immensità di temples, moschei è sinagoghe, assai munasteri anu survigliatu in Israele . Unu di i più populari di l'oghje attuale hè u monasteru di Latrun. Hè situatu in un locu assai còmicu - micca vicinu da Ghjerusalemme, vicinu à una strada attuale chì viaghja da Tel Aviv è Ben-Gurion Airport . Per quessa, i turisti sò intruti oltre. Inoltre, ùn puderebbe micca solamente ammirazione di a bella architettura è vede oltre u vechju di a vita monastica, ma ancu cumprà un ricordu insospevule da a memoria creata da l'abitanti di u monasteru sacru.

Storia di u Monastru Latrunsky

Ci sò parechji versioni di u nome di u monasteru. Unu di elli hè assuciatu cù i Cavalieri di i Crusaders chì custruiscenu una fortezza in queste terri in u XIIesimu seculu per prutege a strada strategica impurtante da Jaffa à Ghjerusalemme. In a traduzzione da a francesa La toron des Chevaliers significa "a muntagna di cavaliere" o "fortizza di cavaleri".

Arcuni stòrici crestanu chì u monasteru di Latrun in Israele hà urigginatu in u situ di un vechju paese, in quale l'avicavere ancora vivenu in tempus bíblius (per via, era quelli chì anu crucifiedu in un ghjornu tràgicu per tutti i cristiani è di Ghjesù Cristu). Tradottu da u Latinu, a parola "latro" significa "robber".

Per un bellu pezzu, i terreni latruniani eranu abbandunati è deserti. Solu à a fine di u XIX seculu, in u 1890, i monjos silos di l'ordine monasticu da l'Abbey di Set-Fon, ghjucanu un monasteru di stu locu. Ùn ùn durria micca. Comu parechji altri edificazioni religiose, u monasteru Latrunsky fu distruttu durante a prima guerra mundiali da i turchi. U bastimentu di a chjesa hè cunvertisce in un campu militare, è quelli chì andavanu in battelli sò scritti in l'armata.

U monasteru trova vita nova solu in u 1919. U Silenziu tornonu à i ruvelli pareti è ricustrutavanu u so monasteru. Allora u bastimentu è acquistate funziunalità mudernità. A custruzione era micca facilissimu è si cumpienu solu in u 1960.

Features of Latrun Monastery

Oghje in u monasteru Latrunsky ci sò 28 monichu di l'Ordine di San Benedittu, è ancu parechji novici di parechji paesi (Belgium, France, Lebanon, Holland). I monatti quì sò solu l'omi chì anu righjuntu l'età di 21, è ancu micca avà immediatamente. Per unisce à a comunità Latron, avete bisognu di passà un esame difficultu chì dura casi 6 anni.

Hè e norme brutale per l'admission à u monasteru sò dovutu à una manera stretta di vita in e so pareti. Per fà sapè chì seria tuttu ciò, dì chì ogni ghjornu, i monumenti s'arrizzanu à 2 o da a matina è preziati finu à 6 settimani, aghjunghje struzzioni è direzioni da u so babbu, ùn avvintenu micca l'aromi à 8:30. Allora i silinziuneri si travagliavanu, è in parechji volte vi andà in i servizii.

Ci hè ancu e restrizioni strette à l'alimentariu (a carne hè statu pruibita) è, sicuru, u votu principalu in u monasteru Latrunsky hè u silenziu. Parlendu à i monjos hè permessu, ma solu in locu particulari designatu è solu per una materia impurtante. Fate quelli novi avìanu dicenu "telegrafichi".

U fattu chì ci hè assai è travagliu duro hè cumprinneru subitu. Fora di a porta, serete salutatu da un bonu giardinu benistisatu, tutta u patrimoniu prumove in lavura è in una piccula buttrega localizzata nantu à u territoriu di u monasteru si prisenta una larga varietà di varii mercurie chì sò pruduciuti da i monchi stessi. Ci hè ancu l'oliu d'aliva, è parechji tipi di tè, cun u cognac è ​​l'acitu d'agliu piccu, è l'acquavita, è più importantemente - i vini naturali. Ci hè dettu chì Napoleone stessu hà purtatu a prima vigna in Latrun. Dopu da questu hè attivamente impegnatu in vignaghjolu. I monchi stessate cultivà u paese, pigliate a cura di i piantagione è preparanu traghetti fragranti cumu secondu vie vie ricetti. U vinu di u Latrunsky Monasteru hè un grande presente da Israele. In a buttone puru pudete cumprà parechji prudutti artighiali - statuette d'alivi, postali, icone, candele.

Informazione pè turisti

Cumu ghjunghje?

In car, pudete attru à u monasteru in Latrun per a via No.1, No.3 o una strada di regione nazionale n ° 424. Hè vugliutu per andà da Ghjerusalemme , Tel Aviv, Ben Gurion.

Ci hè una autobusira di 800 metri di distanza, induve parechji autobuses run from Jerusalem, Ashkelon , Ashdod , Rehovot , Ramla (n ° 99, 403, 433, 435, 443, 458, etc.).