Chjesa di San Pietro (Tel-Aviv)

In a parti sud di a cità di Tel Aviv, a Chiesa di San Pietro si trova, per avè l'avè bisognu à esse in u tribunale di u Tarifa ghjustu. Questu hè una cresia ortodoxa in u vieve Jaffa, chì hè in l'intruduzione di u Patriarcatgiu di Mosca in Ghjerusalemme.

Chì hè famoso per a Chiesa di San Pietro (Jaffa)?

In u 1868, a tomba di Tabitha hè nantu à u situ di u tempiu, a so età ùn hè micca precisa cunogna, ma hè decorata cù mosaici bizantini di i seculi V-VI, a cappedda torna nantu à a tumba. Stu situ, cù i so attributi, hè stata acquistata da u Chief of Mission of Archimandrite Antonin Kapustin. Prestu a custruzzione principiu annantu à a tarra compru. U primu hè statu custruitu una casa per i pellegrini Ortodoxi chì ghjùnsenu in u paese santu per u portu di Jaffa. In ghjiru à a casa acitusita era un giardinu splendido, in u quale sò stati posti di fiori, frutti è ornamenti.

In u 1888 u Cunciliu di Grandu Dukes Sergey è Pavel Romanov vinni cunvucatu, è a Principessa Elisabetta era presentu è a custruzione di a futura iglesia era accunsentuta trà elli. In u 1894 a cresia era cunsacrata da u Patriarca Gerasim in onore di a festa di Adorazione, chì si celebrà u 16 di jinnaru, è a parti di u nord fù sprinkled in unurore di a righta Tarifa. A next archimandrite Leonid Sentsov era digià in pittura u tempiu.

À a fine di u XX sèculu. Era evidenti chì l'agricultu Tarifa tutale eseguisce a ricustruzzione cù a chjesa. In u 1995, accuminciaru a travagghiu di risturazione, chì era guidatu da Archimandudude Teodissi. Attenzione era pagata à a ristaurazione di a casa urgente è di u percorsu chì corre à u tempiu. L'annu dopu si dedicò à a ristaurazione di a chjesa è u so campanile. In u 1997, hà statu un grandu eventu - u 150u anniversariu di a Missa Ecclesiastica Russa in Ghjerusalemme , u capu di u Patriarcatgiu di Mosca è All-Russia Alexei II ghjunsenu. Viulitru in a metuduca di a righta Tarifa è hà fattu un moleben in questa zona prima di u so ritornu. In u 2000 anniversariu di u nascita di Cristu, tutte l'opara in u tèmpiu è a casa di peregrinazzjoni sò stati cumplettjati, ma ci sò ancu cambiamenti in a migliione di u territoriu adiacente.

A Chiesa di San Pietro in u nostru ghjornu

A data, u tèmpiu hà mantendu a prupurzioni originale è i dati chì sò tipichi di l'architettura bizantina. A chiesa hè custituita di 2 altari: centrale, in onore di San Petru è l'abbandunatu - per i righte Tarifa. Dintra a cupola custituita una iconostasi biancu cù u nivellu. In u tèmpiu hè un icona di a Mamma di Diu, à a manca di l'imaghjini di u "Tariffu Risurricatu". I muri di a chjesa eranu pinti in u 1905, da artighjani chì travagliani in u Pochaev Lavra. I mursu è i choruses spetta scene da a vita di u santu apòstulu Petru. In l'altare pilastri sò rapprisentati dui apòstuli Petru è Pàulu, un pocu più altu chì l'altri appiegli.

Ogni ghjornu per i peregrinsi arrivati, i viaghji in gruppu sò rializati da 8 à 7 ore. Dumenimu dopu à a liturgia divina, parishioners assistenu à u tempiu per cunfèssinu. A proximità di u tèmpiu, i scontri dominanti sò urganizati, induve e furmazione sò stati separati per adulti è zitelli.

Cumu ghjunghje?

U locu di a chjesa di San Petru in Jaffa hè Pruffu. Hè pianu assai faciule d'arrivà da l'stazione di l'autobus centrale, per questu avete bisognu à piglià l'autobus numero 46. L'ingressu à u tèmpiu hè di u stintu di a strada di Herzl.