Figura 3 per l'anniversariu di e so mani

Ogni vogliu vulete passà a festa inesforezza, brillantemente è amelioru! Per questu, hè assai fattu, da grande à petite chjassi, chì cumpienu a nostra celebrazione cù noti brillanti. Avà, vogliu fà vede cumu pudete fà u numiru 3 annantu à u vostru annu di sè stessu. Di sicuru, in questa teknika, pudete fà altre numeri è lettere, ma u principiu hè listessa.

Volume figura 3 per l'anniversariu di servilli

Per fà u voluminu figura 3 cù i nostri propri mani, ne avemu bisognu:

Cumplementu:

  1. Per principià, avemu preparatu una figura. Per fà questu, pigliamu l'espuma plastica, fighjenu nantu à un numaru 3, puderete a manu, pudete per mudellu. Tagliemu tagliatu. In vendita per a creatività, digià vindutu numuli è littri sò vindati, perchè pudete cumprà. Ma si avete tuttu ciò chì voi bisognu, allura perchè micca cut.
  2. Applica u numaru à u cartone, u circhiu è u trimatu. Ci hè pegà à nantu à u latru à chjude l'espuma.
  3. Avemu a travagliu cù fiori. Anu venenu da e napoleoni di mesa. Pudete puru aduprà un carta è parechje altre cose, ma hè volinu è dulce da e napolevuli!
  4. Pigliate una napulita, sculacciate in una roche di u circhiu in u nostru mudellu - in stu casu - hè un vetru.
  5. Told in half.
  6. E una volta à a meza, avemu un quadratu. Immediatamente, in u centru, hà bisognu à riparallu cù stapler, è poi chjappà. Questu hè per assicurà chì nunda ùn hè trasmessu quandu site circuncisi.
  7. Avemu duvemu cusì cù tutti i napoli. Ma pudete apprezzate e napuli è uni pochi, perchè ùn ci sò micca stati extra. Siccomu u numaru di cume ci hè u so propiu.

Dopu, vi a vi dicu cumu fà un numaru di volumetricu di 3 - hè faciule:

  1. Per fà questu, ogni petali, murtali à u centru. Avete bisognu à fà questu cun tutti per fà bella. Questu hè st'omu
  2. In casu hè un spaziu irregulatu, pudete chjappà tuttu ciò chì hè necessariu, fate questu manera. Pudete sfracerà i petali più forte, o vice versa rivendu. Quandu tutti i fiori sò pronte, pudete appiccate à u mudellu. Guariscenu à u pistola cun una cola. Unu à l'altru, forti, i petali più bassi è intrezziati à i vilidi è pegati. Cusì, avemu cerchemu a plastica spuma nantu à u cantu.
  3. Hè ciò chì avemu

U tagliu pò esse di pocu à grande! Pudete furnisce u scrittori, numeri in chjassi è lettere. Se ci hè una idea di un zitellu per piglià ritmi cù un cifru, di sicuru, unu deve fà quarchi cosa chì puderia piglià a manu.

Cusì dissi di manera di fà u numiru 3 per l'anniversariu.

Iò vulete tutti bona furtuna è successu creativa!