Diamond Exchange

Arrivatu in Israele , ùn deveru micca attentatu solu à u riposu à u Mediterraniu è u Mari Mortu , visitando i siti storichi antichi , ma ancu per visità musei interessanti chì diceranu di a vita industriale, economica è suciale di u paese. Unu di i posti più notuali per i turisti hè u Diamond Exchange in Tel Aviv è u Museu di Diamante, chì opera cun ella.

Diamond Exchange - description

À vultà in i grandi e significativu cità di l'Israele, vi venerà chì assai industrii impurtanti sò situati à a cità o in l'area di distanza.

Unu di i lugares più interessanti è impurtanti hè u diamanti in Israele. Più pricisamenti, hè situatu in u picculu cità di Ramat Gan , u subborgu di Tel Aviv.

L'intraressu di diamanti israeli hè parte di u cumplicatu di l'edifici vicinu à a fruntiera di Tel Aviv. Quì in un cumplessu sò l'edifiziu di l'Hotel Leonardo, i raffi di u centru cummerciale Moshe Aviv è u stessu Diamond Exchange. Uffizionalmentu hè stata urganizata in u 1937, dinò urganizazione hè chjamata "Diamond Club di Palestina" è rapprisenta solu una pratica di a cummercializazione per a venda di diamanti. Appena cuminciaru à vende jewelery con diamanti è aperta una tenda per i diamanti.

A prughjittazioni di diamanti hà sviluppatu da a pratica biglia di u statu in relazione à sta industria. Cusì, ùn ci hè micca u travagliu di l'impurtazioni è l'esporatazione di materia prima priziosa, u tributu hè minimu, è a dumanda hè summarissima. In 2008, Israele hà diventatu unu di i principali fornituri di diamanti in u mercatu mundiale.

U Museo di Scambio di diamanti

Oghje, u Diamond Exchange opera un grande museu di diamanti chjamati dopu Harry Opperngeymer, fundatu in u 1986. Se a pruduzzione stessu, u attore è l'scambiu ùn sò micca visitati da i turisti, l'esurtazioni di u Museu di Diamanti sò aperti à i viaghjatori. Ricertamenti, u museu era chjusu per a ricustruzzione, ma era da novu apertu à i visitori.

U sistema di salvezza di a prutezione, è ancu novi palisate fà a locu in i palazzi di musei cum'è cusì possible. I visitori sò ammustrati i diamanti più rarici in un corpu unicu, introdisceranu a storia di a creazione di u sughjettu è di u diamante in Israele. In più di a "viva" exhibe in a forma di diamanti processati, u museu possa una exposizione interactiva chì cumplementa è favurizeghja l'effettu di a cuntimplazione di i giovedì iridescent. Cù l'aiutu di una dimustrazione interattiva, pudete vede cumu si un diamante hè furmatu in natura, cumu si sò minatu, chì tipi di cuttings sò quì, chì diamanti assulmente straordinaria chì cunquistanu u mondu sanu sò creati da a pedra salvatica.

Spessu in u museu ci sò nove cunventione tematichi dedicati à i diamanti maiori è grande in u mondu, incarcerati in un velu di sicreti è sinistru. Di l'artifacti famosi mai esse exhibiti o in esposizione permanente, ponu ricordate i giardini di u diamanti Jaipur - una mostra di ghjuvintia indiana cù grandi diamanti in un corte unicu. Inoltre questu quì hè statu urganizatu una scuperta esposizione di famosi diamanti è diamanti africani pruduciuti da elli.

Cumu ghjunghje?

L'annu Diamond hè situatu à a cità di Ramat Gan . Pò esse facilmente acquistatu da u trasportu pùbtu di Tel Aviv , per esempiu, pudete piglià a rotta d'autobus 33, 55, 63.