Keren Saar Museum of Old Cars

Una volta à u centru di Israele , vale per andà in l'area di Kibbutz Eyal, chì hè famosa per u so museu. Quandu l'esibiti sò una cullizzioni enormosa di viddani vechji. A parte principale di a cullezione hè dedicata à i carusi britànichi da l'epica di i 30 à 50 di l'ultimu seculu.

Chì ci hè interessante nantu à u museu?

L'estruta interna di u museu hè più piace à un hangar, induve e veiculi carichi sò stallati, ognuna di queste hè in i sfarenti staddi di a ristaurazione. Una grande pupulazione per i visitori à i carchi di museu Jaguar è ​​Mercedes. Ci hè e macchè chì anu una forma assai origine, per esempiu, include include:

Per i visitori di u museu, una visita persunale pò esse guidatu da u patrone stessu. Uri Saam ùn hè micca solu un amatori di i vechji carchi, ma ancu un spécialiste di spécialiser in materie di l'automobili. Hà chjamatu u museu in onore di a so figliola Keren Saar. U guidanu-dirittore cuntarà di ogni carru è cuntate stori maravigliose di cumu quelli carichi avè u museu. In l'edificazione hè ancu una libreria chì cuntene libri in i sugetti di l'automobili.

Cumu ghjunghje?

U Museo di Keren Saar Antiche Cattusone pò esse ghjucatu da l'area di Kfar Saba, è busu di autobus di regiunale da quà.