I rigali per u Carnaval cù i so mani

A festa di Maslenitsa hè principiatu in u tempu di i pagani, hè stata ligata à l'equinoxe vernali. A genti si ralegra in u suli è u rinnovu di a natura. Caratteristiche di i rituali

A festa "passau" à u Cristianesimu. Pancakes sò un alimentu rituali, un tipu d'analoguia chì sia u Sun. I figlioli novu venenu à i so parenti per pancakes. Un locu particulari era occupatu da amuletini in forma di pupi di draghje, grande è chjuca. Anu eranu exhibitu in patios o finestalli. Di solitu si vitturevanu di un annu, era abitudine per creà a simana da Pancake è i lampate in l'acqua.

Chì sò abitudani di dà à u Carnaval oghje? Sò sò articuli fatti di carta è tela, simbulizendu u sole, u sole, u despertu di a natura. Pruvate per fà un amuletru cù i vostri mani. Hè bella!

Idei di rigalu per a simana di Pancake cù i vostri mani: una panna cù e to mani

  1. Avete bisognu di un chjude di 20x20 cm di sommu per fà una capu. Per manu, un tagliu di 10x12 cm (2 pezzi) hè abbastanza. A fascia simbolizza u solstiziu: avete bisognu di 2 flaps di colore 21x21 cm. Un mantellu rossu hè chjappiutu per u "quadru" di a testa. A testa sarà pienu di un ragu o un petitu quantità di sintepon.
  2. U primu cosa chì pigliemu da hè a capu. In una tela bianca si ponu raggi or sintepon.
  3. Fixemu a testa cun un thread densu rossu. A volte un troncu hè utilizzatu per u troncu. Ogni foldie hè bisognu à esse rimettutu, tutte micca necessariu serà coperto cù una bufali.
  4. Appressu nantu à a manu di a manu. Fate un cummerciu di rita di u tissu biancu è cravatta in u collu.
  5. Quandu e mani sò attaccati, ùn hè micca necessariu aghjustà u filu. Ne hà bisognu di riparà a fetta.
  6. U teatru per a fugliale hè bisognu à duminà diagonali. U flap superior hè situatu verticalmente, u colpu di u fondu hè horizontal. L'angolo right hè acquistatu da a manu manca di u pruduttu.
  7. Prestu a fiorità serà pronta. U teppu più bassu hè intattitu à u centru, u superiore hè da a manca à a diritta di u bonu. Ripetemu a manu di novu.
  8. Arregistenu tuttu cù un filu.
  9. S'herta per dumandà solu un pappu. U pupu hè prestu! Ora sapete esattamente ciò chì pudete dà à u Carnaval.