Museo di Trasportu James Hall


Se vulete vede un museu pocu cum'è accede à u museu di James Hall Transport in Johannesburg . Prima di tuttu, hà maravigliatu di u visitore cù u so locu. Eccu, ci hè un fito in a stanza, assai simili à un grande garaje. Inoltre, vi vò à aghjunghje chì "James Hall" hè cunsideratu cum'è u museu più grande com'è in tuttu u territoriu sudafricano.

Ciò chì vede?

U museu hè stata creata in u 1964 nantu à l'iniziativa di James Hall, chì ùn vulia micca solu di priservà l'infurmazione impurtante è l'espurtazione impurtante, ma dinò di dicenu à u mondu sanu à a storia di 400 anni di u trasportu di u Sudafrica . Hè ringraziatu à l'sforzi di stu omu chì micca solu i primi crescite, eranu marchi rari di autucati eranu creati, ma ancu restauvertutu. U famusu famusu "Ford" di a "T" seria diventata una perla. Ma u figliolu di Hall, Petru, vultò i so cumpagnie di u babbu in un veru atracció.

A data, ogni turisticu hà l'oppurtunità di acquistà cù a cullizzione più ricca di u museu, a so expositu unicu. Cusì, si mette in visu in u passatu, hà datu unepoche di caratteri, cumprese i rizzichiarii, caravane, caravane, ancu tramezzassi di cavalli, autobuses di cità è interurbanni, camperà di benzina è autolavaggi, autresi di passi di passi è i vechi cavati.

E quelli chì ùn sò micca indifferenti à a tecnulugia, si sorprendenu cù maraviglia di vedà una cullizzioni considerable di motocicletta, quale chì ci sò specimens di u principiu 20u seculu.

In altri palori, quì hè a rotula di i veiculi chì anu avutu esse usatu in Sudafrica. In u cuntinente, questu hè u solu postu induve una cullizzioni cumpleta di vehicles hè recullata.

Cumu ghjunghje?

U museu hè nantu à Tarf Road, in i subborgi sud di Johannesburg. Pudete vede quì per taxi, caru è trasportu publicu (№31, 12, 6).