Hector Peterson Museum


Molti di l'attraversu di Johannesburgu sò assuciati cù l'apartheid. L'oppressioni di l'indigena, è di a pupulazione culore visitante, un pocu tempu dopu l'arrivu di i bianchi in u paese, piglià una scala catastròfica. À questa onda, l'unità hè statu suggetta solu à u trasportu pùblicu è i piazze publichi, ma l'alivi chì a ghjente hà vivi.

Cumpagnia di culleghju nantu à a lotta

Ghetto per u negativu, quartieri per coltu è chic domicili per "colonists" bianchi sò u cuntrasttu u più forte. In più di sta discriminazione, in u 1976, u guvernu lucale (u Ministeriu di l'Educazione Naziunale) dicidi di mantene a maiò parte di i sugetti in i scoli in a lingua di bianchi "aliens" - Afrikaans. Cusì, i diritti di a populazione indigene hè stata vuleata, chì in u risultatu di questa lege hè statu cunnannatu di cumprirà l'analfabitismu.

Hè Hector Peterson hè unu di migliori di scoli chì resented such lawlessness. Hà participatu à una dimustrazzioni pacìfica, cù migliure di altri figlioli è hè statu uccisu unu di i primi, quasi sùbbitu da diventà una figura di cultu, anche una età ghjusta.

U locu commemorativo in onore di u ghjovanu heroe

U museu in onore di u bravu u zitellu hè statu apertu in Ovest Orlando (subborgu di Johannesburgu ) in u 2002, un annu dopu da u museu di l'apartheid . A so situazione - dui blocchi da u situ di a morte di Hector Peterson, vicinu à a casa di Nelson Mandela. U museu divintò simbulu di a resistenza di a pupulare negra indigena di u Sudafrica à u brutale apartheid.

A custruzione hè stata esattamente solu nantu à donazione voluntaria di citadini. In i palazzi di u museu pò avè ottinutu infurmazione nantu à i manifestazioni in Soweto è acquistà cù a biografia di u bravu carusu, chì in u mumentu di a morte era solu 13 anni.