Museu di l'apartheid


Johannesburgu hè cunnisciutu micca solu per i minori d'oru. Comu regula, i turisti ùn anu pocu orientatu in i sights locales, è ci hè assai per vede quì. Unu di sti locali hè u Museu di l'apartheid.

Preistoria

A discriminazione raciale in questu paese sudafricana in u so tempu hà righjuntu u puntu culminale. Molti capi pulitici chì prumuvanu di i diritti di i Neri, chì eranu i pirsuni indigini di sta rigioni, sò stati missi per stranieri nantu à sta tarra in cerca d'oru da i biancu.

U museu di l'apartheid hè assai ghjovanu. Hè apertu à u 2001 in Johannesburg, perchè i discendenti duie bianchi è neglii ùn esse scurdate micca cumu chì i «colonists» distruzianu a pupulazione lucali, creatu u ghetto per i negra è e posh area per elli

Chì pudemu vede?

Sentite a to pelle, chì hè discriminazione per u culore di a pelle, ùn pò micca im ore à u museu. Quì ci sò dispunìbbili à efectivi di u cash - per u culore è à i bianchi. Dintra troppu, sò dui entrances.

U museu di l'apartheid narrate nantu à a discriminazione raciale in Sudafrica finu à i 90i di u XX sèculu. I turisti sò invariabilamenti attrae da a so riserva interattivu, furnise da mostra muderna. In più di l'esibiti visuale, hè supplementatu cù materiale di foto è video.

Ci hè 22 site di mostra di u museu di l'apartheid. U più impurtante è, in u stessu tempu depressant, hè u Hall of Politic Execution. Hè chjucatu cù centu di stesi prus peni, simbulizendu i prugrieri cù l'apartheid, chì mortu duranti a so esse sana in Sudafrica . A lotta hè guidata da u Cungressu Naziunale Africanu, chì durante un longu tempu era in esiliu.

Molti di i palazzi di u museu sò imbeaghjetti cum'è fotografie. Ci sò esibizioni tempuranee, per esempiu, dedicatu à Nelson Mandela. Questu hà spentu 27 anni in prigione, è in tuttu questu tempu hà perseguitu per pugnalli contru a discriminazione raciale contr'à i bianchi. Hè stata liberata in u 1990, è in u 1994. In l'elezzioni generale, Nelson Mandela divintò u primu presidentu di u Sudafrica .

U museu d'Apartheid hè situatu in u centru di a capitale di Sudafrica, Johannesburg . U bastimentu s'assumiglia di Robbenail - una presida in quale Nelson Mandela hà passatu 18 di 27 anni, è hà veduta forte à u Parcu tematicu di u Gold Reef City , chì ci conta di i tempi di u ghjacari d'oru in Sudafrica .

Un altru cuntrastu - un ortu di bellezza incredible, creatu da Patrick Watson. Ogni omu piglia nunda quì d'una volta di dui ghjorni à u museu.

Cumu ghjunghje?

U museu di l'apartheid hè fatta 6 ghjorni à settimana da 9 à 17 ore, u ghjornu off is Sunday. U prezzu di u bigliettu hè diferenti: 50 renti per adulti, 55 renti per i studienti è 40 per i studienti.

Pudete truvà à u museu cù un bus numero 55. Stop Crownwood Rd.