Monument à a Cradle of Mankind


Hè abbastanza naturali da u puntu di vista di u sviluppu di a storia chì u Patrimoniu World Patrimoniu - Cradle of Mankind, inclatu in a lista di l'UNESCO in u 1999, hè situatu in a Repubblica Sudafricana , un locu induve un vínculo invisibili à u passatu persistia. Per vede un fenomenu strangulente, pudete sparisce di Johannesburg per uns 50 km.

Chì hè u monicu à a Cradle of Mankind?

Monument La cradle di l'umanità ùn hè micca solu un monumentu stand-alone, cum'è turiste chì primu sensu stu nome pò pensà. Hè un cumuni cumpostu di cavichji di calcariu chì occupanu una zona di 474 chilometri di chilometri. In tuttu, ci sò 30 caverne è ognuna hè unicu in u so modu, perchè era un locu di trovi di rossi fossili, chì sò di grande valuru storicu.

A cradle di l'umanità hè cunzididutu cum'è locu di nativu di e primi tribù africani, quale, sicondu una ipotesi populari, hà urdinatu i primi assentimenti umani chì u primu apparsu in u cuntinente africanu.

I scuperii articuli aiutati à l'archeologi truveranu cinque centu persone di un omu anticu, assai retturi d'animali è ancu instrumentu fatti da tribù africane.

11 anni fa u Centru per a Reception of Visitors fù apertu in u cumplessu, ma ancu i visitori cuntenenu a ricerca in questu locu per ciò chì pò revelà i sicreti di una storia distante. I turisti chì vènenu quì cun una scaccionu acquistenu un oppurtunità unica di vedere i incredibile finds è sintinu l'atmosfera spiciale di a storia creata da i poviri antichi, vede siti antichi umani è biddizza incredibili di stalactiti è stalagmiti. U centru di ricerca also broadcasts the evolutionary stages of the formation of mankind in displays special. Inoltre, parechji esibizioni sò ancu urdinati quì, accessibule per visitate. Quì vicinu à u cumplessu hè un bonu uttellu, duv'è pudete stà in ghjornu.

A strada, u turista ùn hè micca sempre tempu di studià tutte e caves, è per quessa, andendu in Cradle di l'umanità è avè limitazione in u tempu, hè cunsigliatu per finisce l'elezione di vede u più interessanti di elli:

I Caves più interessanti in Cradle of Mankind

Cusì, essendu in Cradle di l'umanità, hè vale à vultà à u gruppu di caverne Sterkfonteyn , cunnisciutu per u fattu chì in u 1947, Robert Broome è John Robinson quì perchè per a prima volta, sò scuperti u restu di Australopithecus. L'età di e caves hè di circa 20-30 miliuni anni, occupanu una zona di 500 metri quadrati.

A caverna "Miracles" hè ancu unu di i siti di u Patrimoniu World è hè di grande interessu per i turisti. U so valore hè u terzu in tuttu u paese, è l'età hè di circa un annu un milionu anni d'anni. I turisti in a caverna sò tradiziunalmenti impressiunati da stalactita è stalagmite formations, di quale ci sò 14 pezzi, è righjunghjendu una altura di 15 metri. Interessante hè u fattu chì, sicondu i circhificanti, u 85% di e cave anu ancu oghje in più di creazione.

Una altra caverna interessanti hè chjamata caverna di Malapa. Avà 8 anni in l'archeologi cave anu trova u restu di scheluli, chì l'età di 1,9 miliuni d'anni, anu trovanu i ristetti di i babuni, affissà chì i turisti sò definitu di quarchi cosa di vedà.

Fragmenti di i pratichi antichi sò representati in a caverna "Swartkrans" è a caverna "Rising Star". A strada, in l'ultimu di elli, scavi sò assicurati micca tantu tempu è cuparti u piriu da u 2013 à u 2014, perchè i turisti stanu aspittendu assestate "ricadiu" di l'antichità.

Cusì, se ci hè una scelta per esse à visità u munumentu à a Cradle of Mankind, o micca di visità, ùn hè micca ragiunà per dubbità a risposta positiva. L'Africa hè cunsiderata u locu di nativu di l'umanità è una nova vita è solu quì à un patrimoniu storicu unicu chì hà surviviu à questu ghjornu, pudete verificà dinò.