Prunelli di biancu per sciarpe

Sè decide di vultà un bufoi di inviendu assai invernu, attente à una varietà di mudelli chì anu tatu cù l'agituali di tallo. Per i prudutti such as snobs o scarves, mudelli di dui pusitori sò ideali apprufittati, cumu si vede u listessu cù u partitu incorrectu è da u front. Dopu à u so usu, i lichbii di u tela bianca ùn sò micca impannillati, ma di stu fattu stà belli assai digna.

À mudelli simili hè pussibule di purtalla un elasticu (1х1, 2х2, etc.). E hà da cunsiderà parechje schemi più interessanti di i muderni bidiani, chì sò alluati cù l'aghju di puntata.

Knitting with double-sided patterns - patterns popular

U patru "Pearl" hà una struttura originale di sguillà. Hè propiu elasticu, è hè assai faciule per puntà. U patruni di Pearl implica a facciata d'alterazione è i cicli, è a so rapportu aghjunghje duie loops horizontalmenti è quant'è moltu verticali, com'è claramente da a figura. Stu patronu di cielce in u liceu duppia cun radius hè più adattatu per scarpi di donna eleganti.

U patru "Arrò" hà una struttura simili di soccorsu, ma un pocu più chjucu. Ogni fila di u settore hè un mutuu sicondu u patronu, è l'altra mansa, à u turnu, sò trasfittiti à l'uveru da un loop. Dopu cinque cinque chjave, u patronu ripetiri propriu, cumincendu cù a prima fila di cicli.

U patruni "Chess" s'assumiglia in un campu di ajessu, delineatu da i chjazzi. Per creà un patruni alterna à traversu 2 cèlline, avete bisognu à attaccà à u so dui facci, dui purl, da volta dui facial. A secunna fila hè esattamente u stessu, ma in u terzu, i cambiamenti di tela addistrali in u patronu: dui purl, dui facial è dui purl à novu. A quarta rinvinna ripetuta a terza, è com'è cunsultate u vostru mudellu s'assumiglia à e cellule di u chessboard. «Scacchite» hè di tanti grandori: 2x2, 3x3, 4x4, etc. Più assai u numaru di loops idèntici chì sò attaccati in successione, più grande i caghjeruli è u più esprissioni u patronu stessu.

U patruni "Bandiu di gomma polacca" hè abbastanti spazii. Cù l'aiutu, i scarpi bisoso elettu, è u principiu di a puntata hè assai faciule di maestru. A più chjaru di ricurdà è chì u numaru di i cicli in a rapportu devenu esse sempre parechje di 4. U primu ciclu hè u locu u passu, dopu ci sò parechji ferri consecutivi, è di novu - u purl è trè facial. A seconda fila hè un mutazione chjosa: duie purl, un annu, trè purlins, un annu u un purl. A terza fila duplicate u primu, è u quartu hè identicu à u sicondu.