Mandala cù e so mani

Una tendenza assai modesta in i bisogni hè u teccatu di a mandala da i filamenti cù i nostri propri mani. Mandalas sò una dicurazioni di un vestibulu o un pezzu di decoru chì hà qualchì significatu sacru. In fattu, stu pruduttu hà pensatu à serve com'è un amuletu da un ochju perchè, i pinsamenti maleci, per portà a so propriu furtuna è l'armunia, per prumove promozioni positivi.

Mandala, in traduzzione da u sànscritu "circu", "discu", hè un simbulu di un ciclu di vita infinita. Hè interessante chì in diverse cultures, separati da a geografia è i seculi, ci sò simili in significatu è u disignu di u pruduttu: in India, in u Tibet, in l'oltremo mexicanu. In i tradizioni eslava tradiziunali simili "L'ochji di Diu" hà prutigatu a casa è i so abitanti di l'ochji maligni, i prublemi è i difficultà. A maiò spessu, l'amuleto hè stata colapita sopra u cuna o in un locu prominenti in u cantu rossu di a stanza.

Parechji miglii anu vulsutu sapè cumu ungliu un mandrule? Aghjustu una lezioni, passu in paese, è dicenu per cumu fà una simple mandala pentagonale. Ughjettu in tissuti, in quale ponete i vostri pirsoni è i pinsamenti, senza dubientu hà da cuntribuisce à a prutezzione di a vostra casa o caru à voi a persona à quale u regnu hè pensatu.

Master-class: tissurina mandala

Avete bisognu:

Pudete elice altre colori chì si cuncurdanu cù l'altri.

U schema di tissuti a mandala cù i nostri propri mani

  1. Facemu un filu blu scuro. Aghjusta à u mezu è aghjustate l'allinjamenti cù l'altru quattru filamenti di u listessu colore. I fini di u filu sò passati in listessa manera cum'è di a Figura B. Tighten u filu per chì avà stà à a Figura C
  2. Avemu travagliatu cù una catta di viola. Fate à a mità è mette in un filu blu (A). Avemu un corpu, cum'è in i fotografii B è C. Stu passu hè ripetutu cù filamenti di tutti i culori.
  3. Vulnerammi i i fille blu scuri. Dopu ci cunnetta u fille viole è i filamenti d'un altru culore culore (A). Comu in a stampa Avemu i nuzzelli turchi. Inoltre, ligami i nodi, aghjanu cun filu di lattice (C). A prucedura hè ripetuta cù tutti i fiuchi rimanenti.
  4. Vinemu un paru di filamenti blu cù i tissuti di i fille turchi è viole, cum'è in a Figura A. Trughjammi i filamenti viole cù i filamenti turchese, avemu untu tutti i filamenti turchute. A prucedura hè ripetuta cù u restu di i filamenti. Ci hè un mandala di cinque manceore.
  5. Pigliate u filu turchese. Scudemu cun un fragile violeta-lilla-lique (A). Inoltru, piglià un filu viole è aghjunghje à un filu blu, dalie è turcu (Figura B). A linea blu scura hè spessatu cù filamenti turchi è lattichi (C). Finalmente avemu untuutu turchese è u fille di lilli (D). U stessu prucessu si ripetuta cù altri filamenti di u fiore, in a fine u pruduttu deve parechje in a figura E.
  6. Conghjugammi i filamenti viole di a figura together, tissutu i scuru blu è purple (A). Vulnerammi u filu blu scuru, unipochi u fille lattice, allora tutti i fillei (B). A prucedura ripetuta cù u restu di i filamenti di a figura (C).
  7. Fragmenti superfusichi di filatu intravimu. A mandala pentagonale hè remata!

Dopu averebbe masterizatu u teccatu di a mandala per i principianti, pudete sviluppà gradualmenti à fà prudutti più complexi, è pudete ancu crede à inventà i vostri patti. Hè mpurtanti ricurdà chì quandu si tissuti i mandala cù i nostri propri mani, avemu da piglià à cuntà l'armunia cù a cumminazione di culori è a impurtanza di l'elementi cusì constituenti. L'infurmazioni necessarii in mandalas pò truvà in a literatura.