Hare da una buttiglia plastica

Da una buttula di plastica usica, pudete fà assai affari, à listessu útil in a vita di u ghjornu, è piace à i zitelli. In questu articulu, vi offre noi qualchi classi maestri maestri nantu à cumu fà turnie una buttiglia plastica in una lebbra.

Cappelli da buttigli di plastica

Per a versione simplista di lenti da i buttigli di plastica, avemu bisognu:

Sì l'articulu hè pensatu per u zitellu, a buttiglia pò esse pigliata una petite, u zitellu serà più precisa. Una buttiglia di u vulume maiò hè adattatu per fà un cunello di giardinu.

  1. Dopu l'asciuvà l'buttiglia da l'etichetta, aduprà cù l'aerosol paint.
  2. Dopu un seccu, l'impiarete di a sita per l'estabilizazione è di pittura nantu à a buttiglia stessu lebbra, a so faccia è e moe.
  3. Tintau e fioretti da cartuni culurati, pintene cù dipinti è cola cù ciaffiu cia finu à l'buttiglia.
  4. Per lebbra di giardino, hè megliu aduprendu l'ochji plastichi. L'arrimpinniu da a seconda buttiglia, pittate cù pittura da u cane è sceglie dittiti cù pintura acrilica. Ci hè pegà ancu cù cola calda.

Un'altra cosa di fà un cunellu di una buttiglia?

Un cunigliu più bonu pò esce da sottu à u buttiglia di latte. Per ellu bisognu da:

  1. Lavoru l'buttiglia sottu à u latti, seccenu è sguassate l'etichetta. À quellu di cogliu una tappa dun desodorante. L'ultime hè di culore di acrilica bianca.
  2. Da u cartulare aghjustò i dettuali basi: l'ochji, un nasu, u bigoti. I pegà à l'buttiglia, ùn si scurdanu di l'ochji.
  3. In u collu di una buttiglia ci femu ligami. A lebbra si pronta!

Hare fattu in legno da una buttiglia plastica

Per fà una liorna brillanti cù i nostri propri mani avemu bisognu:

  1. Limemu i fraschi di l'etiqueta. Ùn avemu un incullatu cù a sable. Da a seconda botta ci hà tagliatu orecchie e un bang d'un lebru, à a listessa ora, lasciemu u cima di l'buttiglia cù un vapeur.
  2. Coperta tutte e parte di u futuru cunellu cù u primu acrilicu per riduce u cunsigliu di pintura.
  3. Dopu un seccuduzzu di a tarra, avemu i pitture nantu à l'embiu principalu una cammisa, una farfalla è un lettu. Particulate incù e fioretti dipinti cù una pintura argentina, è u plug da dorata. Utilizendu a tisei, facemu perifiziu in u locu duva l'ingressu seranu.
  4. Dopu chì a pintura hè stanca, combina tutti i dati. A lebbra si pronta!

Da i buttiglii di plastica hè pussibule fà altre cagiunati, per esempiu, un gufo , piglets è ancu un elefanti .