Ioga di Karina Kharchinskaya

Karina Kharchinskaya hè un mudellu è un cantante, è, più recenti, u vostru mistrutere potenziale in yoga. I complettitivi di yoga cù Karina Kharchinskaya vi aiutà à ricuminà l'equilibriu di vitalità è, per esse, mantene un attrazzu attrattivo è i nervi d'azzaru in ogni situazione.

Iloghi di ioga cù Karina Kharchinskaya composti principarmenti di l'eserzii di iri. Stretching the ligaments, a mobilità di e cunfurmazioni è rinfurzà i musculi - permettenu diventà u vostru lettu per tutti i seguiti sussegwenti. Inoltre, Karina Kharchinskaya palesa à noi yoga per i principianti - sì, ùn ci hè micca pussibuli invistitu, ùn sò micca eserciti per caminari nantu à i latti, ma invece di tuttu, duverà apertu l'urdina per voi stessu in u mondu artu bonu è armoniu di pruprietà u vostru corpu è u spiritu, chì hè u yoga .

Classi di ioga cù Karina Harchinskaya vi farete piace sè, solu s'ellu ùn hè solu per questi sò asanas simpaticli dispunibuli à qualsiasi "buzzula", chì ani bisogna cun più prestu a so efficazione.

Eserciti

  1. Eriemu puntualmenti, petti in l 'altru. Pigliemu à l'coccita, pigliamu i nostri spalle, a testa di a corona alluggiri. Palmi cunnettevule sottu à u zuccadori, aghjustemu l'ochji è si rifiamu, meditammu , sò aghjatu nantu à furmazione. Karina Kharchinskaya cunsiglieghja sempre per cumprà un complexu di ioga cù meditazioni. Questu avete aiutu di ridivà i pinsamenti innecessarii chì impediscenu di pudè accuncià à u travagliu cù ogni musculu in u vostru corpu.
  2. Socks apart, taccasi in junci - movimenti circulatori di a testa, in una e l'altra banda.
  3. I tacchi sò spargugliati, i cimi accirtati di circulanti back and forth.
  4. Detucia i cuddie è i palme, cumerciute movimenti di circulatori cù spazzole.
  5. Pudemu u pianu righjuntu, portemu u pesu à u left, femu circondi circulatori cù l'articulazione di u tobillo. Ripetemu à a seconda stima.
  6. Puderinu, tenite i vostri ghjinochji cù e vostre mani, i peri, raffurzanu movimenti circulanti cù i vostri ghjinochji.
  7. Mantene a pusizione di u corpu, i tacchi sò raghjunati à i lati, i palme si pusianu nantu à l'altri, a pusà nantu à i cadenti, è i coddi tocanu a bassa. I piedi sò in a pusizioni di i peri "club-footed", arretava a pusizione.
  8. Partì ci andenu, ci cunnetta i tacchi, toccu u pianu cun e nostre mani, cunnettevemu i destinu è cundiscerà quantu valenti da u corpu. Cù una volta redondeada, cullà. Inhale, exhale - thrice.
  9. Amparemu e pede anch'elli, piumi in u lock, per doblegà i ghjinochje, si pusendu pusendu, a cadenza hè ridutta à u pavone, a testa si hè risuscitatu. Bajate a pelvis as low as possible, risparmià a nostra spalla. Struisce i vostri pierres, posate e mani nantu à i vostri pedi è rilassate a vostra volta, falate.
  10. Suggerisci e perchè anu più largu chì l'e spalle, pusonu e palmi nantu à i turmidi, fècenu ferite, dà un pettu è riaghettu l'altru. Li pìadi sò pressatu à u pavone, u codice hè chiacchatu da u codice. Partemu à a seconda pera, perchè più bassa possibbli.
  11. Avvicinendu e pede, falà cun attaccà i vostri avant-avanti. Move u pesu di corpu à fronte, rilassate a spalle. Da a ciuci, si righjunu è daveru i nostri ghjinochje, i piazze sottu à 45⁰, i pappulosi crosce nantu à i spalle, fete scogghiu circhuli da u corpu, in u circondu da a joint coxofemoral. Siegnugnu quantu valenu possibbili, solu u corpu si move.
  12. Struisce i vostri pierri, pusendu più largu, unghju entre i coddi. Siegnate nantu à u pedo per davveru, fracciate u corpu à a direzzione, dopu à quale, torna giandere, trasfirià u pesu di u corpu à a riga u ghjornu, è ghjunse.
  13. Scandite i pedi, intrezziati à l'angolo right angle in front, è da a volta à u pianu. Pigliemu nantu à u pedicore di u pede di u lettu, svolgi u corpu è vai in u lindumane rimette. Trasmissione u pianu di u corpu à a riga u ghjallu - dàcenu, u pede di u pianu. A nosochek torna nantu à ellu stessu è fala in a perra.
  14. Trasfundemu u corpu à a perna ghjusta, a perna da volta hè diretta, nantu à u puntu. Bajate a pelvis avanti, torna cù u pede neversu, stendu l'angleu ghjusta di a parti di u pede davveru à l'angolo di 45 ⁰. Ciappi infusa e so peri, passemu à l'altra parte.
  15. Dopu à vultà è cuglieri di u codice nantu à u pavone, avemu spianciatu i nostri pierri à i bandei à u massimu. I piedi deve esse pressatu à u pianu, u corpu hè tenutu nantu à i coddi. U palme sottu à i spalle, intruduce i petti, avemu turnatu da manca, avemu caccià a perna u mandu Chaturanga. Partì ci andemu, u ghjinuu hè fashion up - u pesu di u corpu à i palme è à i pedi, i ghjinochji in l'aire. Passemu in u ghjacaru in faccia. I piani è i petti sò stati pressu à u pianu.
  16. Bajate i nostri ghjinochjati à u pavone, pusendu nantu à i tacchi, u riposu in l'impurtanza di u zitellu.