Edward Norton in una manera amica chjamatu Leonardo DiCaprio "perdedor"!

Ed Edward Norton durante parechji anni hè un amicinu vicinu di Leonardo DiCaprio. A participazione in i prughjetti di l'Aiacciu è l'amori di l'avventura, averebbe sultantu l'amici d'amici, ma permette à dà l'altri alcumi.

Edward Norton è Leonardo DiCaprio sò amici per parechji anni

In una recente talk show, The View, Norton hà sparte un secreu amicu è parlava di u soprit À DiCaprio - "u perdottore di Leo". Mentri era giudiziu, u stranicu strumentu ùn hè micca cunnessu cù i falli à ottinennu l'anziani "Oscar" statuette, ma cù l'attore chì entra in situ situ periculosa. Norton rimarca in ironia:

A me moglia è aghju cume l'unichi in u mondu chì anu cunzignatu Leo un fallimentu. U fattu hè chì hà l'abitudine di pruvà in situ situ periculosa. Hè contraindicatu in "viaghju"!

A film "Survivor", chì purtò u premiu fieru à l'attore, quasi u costu a vita di Leonardo DiCaprio. Duranti u sparaci, u cori valente averebbe tutte e penali è e cose duru di l'invierno canadianu, sottu quale hà sempre soffruratu di l'ipotermia, ma in a promo-tour di a film hà tuturtu a so "furtuna"! DiCaprio hà scontru u chjucu, quasi morse in un chjuche è in un ghjornu di parcorsi longu, per fortunatu, a furtuna era in parte di Leonardo.

Receive l'anziani statuette "Oscar"

Semu sicuru chì Leonardo hà pigliatu questi prucessi cum'è un signu dati da quì sopra, perchè in a lista di i travaglii dighjà worthiculata, i critichi preferenu a prefazione di Alejandro González Inyarritu è ​​a pelicula "Survivor".

Leghje ancu

A spidizioni recenti di u equipaggiu di film à l'Isule in Galàpaghi cù a participazione di Leonardo DiCaprio è Edward Norton ùn anu micca fà senza pruvà a forza di l'espanzioni di "anzianu guardianu" di l'attore. Duranti l'immersioni, era statu un prublema cù u cilindru d'ossigenu è l'aria cuminciò à esce d'espansione prestu. U caminu sottuiglicu finita cu assai pressioni per u gruppu tutale è Leonardo, nuddu si ricurdò di a fauna marina affluenti, è visti i stingrays spotted, sicondu u produtore Sylvia Earl.