Tè di foglie foglie - bona è mala

L'omu hà amparatu annantu à i beneficii di una cultura di bacca bacca cum'è pascuta di un omu in tantu tempu. I nostri antenati hà rispittuosamente sta pianta, i frutti di pezza manghja frescu, cunfittatu ch'hè, pezzi cun sdrughje cù elli. E stilladiu assai pruduttivu di broudu. In ogni ghjornu, oghje micca chì ognunu sapi ciò chì hè u benefiziu è u danu di u tè da u currant leaves, ùn sanu micca mancu apparinate è appliendarle. Dopu tuttu, cun una risolazione incorreite, ancu un vinu tali utensili ùn pò passà à u corpu per u futuru usu.

Chì ghjè tile utili cù foglie currant?

Propizziunzi utili di u tè da e foglie ferrante sò dovutu à l'altu cuntenutu di composti biologichi attivi in ​​tutti i parti di a pianta. Comu in baga, una gran quantitatione di l'acidus ascorbic s'acumula in i foglie, ancu ci sò phytoncides, acidi organici, fibri dietetichi, macrosi è microelementi chì sò prontumente digeruti. Quandu preparanu una edita, sò trasfiriti a un gran vulumu in liquidu, perch'ellu una persona pò esse sdrutta da sta dicurazione u beneficu naturali massimu di a pianta in u stessu.

Ciò chì hè tea utensili da a foglie di currantia negra - hè un prublemu propiu per amatorii di tè infiernu, è per quelli chì portanu un stili di modu di salute è sò interessate in fitoterapia, preferendu per esse trattatu cù folk, rimedii naturali. U primu, una splendida bundenza perfetta aiuta à i pazienziunità ipertintivi, perchè làscia reduce a pressione. Siconda, hà un antimicrobiale è antivirali, perchè deve esse utilizatu com'è prufilaxichi in u periodu di friddi. Tercero, hà un'operatività pusitiva à u tonu di u corpu, rinfurzeghja u sistema immune. A decoulazione di foglie currant hè una energia naturale, hè assai uttívi a vìviri in a matina è in u ghjornu di u ghjornu, se avete a travaglià dura è sperienze assai cume fisiche è intellettuale.

Inoltre, i benefizii di tè di foglie currant si furtificà in questa:

A decoczione di foglie currant è si applica à l'esterno - per trattà parechje malatie di a pelle cù ferite è cumpressione.

Qualessu danu pò esse da tè cù foglie ferrante?

Cum'è qualsiasi altre pitturinu, u tè da e manci di curande pò causà allergii, perchè e persone propensu à sta maladugia avè develo cura. Tuttu u restu hè ricumandatu per vìviri senza più di 5 cups di caldu per ghjornu, perchè pò causà urinazione intensa è a desidratazione, è l'aghjunzione di a malatia di riignesi crònii. Absoluta u contraindicazione di a drentu à i persone chì soffrenu di gastritis, ulcera stomacu, l'hepatitis, a trombophlebitis .

Quante hè necessariu di fà u tè da foglie d'una currantia negra per u benefiziu maximu?

I foglie Curranze pò esse pruduttu in forma fresca è secca, senza adittivi o cù fogli di foglie, ciliure, erbe è tipi di tè, negri è verdi. L'alimentazione hè bona, micca tocca capita di a malatia è marchite a materia prima. U megliu addiziunarii à a biacenza vi seranu cose o dolci lucale basati nantu à stevia. Sì u fugliale solu da a so mannara, ci vole à esse insistitu à u termu per almenu duie uri, se aghjunte u phytospore à u te quandu u sole, pudete insistite à vede solu 15-20 minuti.