L'entrevista cù Kara Delevin è Margot Robbie nantu à l'amici è u sessu

A più reculsa, l'internet hè stata cun l'imaghjini di cumbirsitori brillanti L'Amore Magazine, i caratteri principale di quali anu l'actress Margot Robbie è u mudell di Kara Delevin.

Kara è Margot èranu entrevista da Amore Magazine

Ci hè chì ghjè in magazines cun sti belli e fichi, in più di e fotografie pocu insegnante, ponu truvà una entrevista assai divertita. I lettori brillanti ùn sanu micca solu di cumu DeLevin è Robbie sò diventati amici, ma dinò quandu induve e chjude anu sessu.

L'intirmedia iniziu cù u fattu chì Margot hà decisu di cuntà a storia di u principiu di l'amici cù Kara:

"Aghju ricordatu chì ci era una accuglienza in u Casteddu Windsor. Fici un pocu nervatu è solu credeva cun curiosità, perchè in a presenza, u prìncipi William hà avutu appare. A ddu momentu una camarau fù nantu à mè è dumandò: "Vulete a champagne o l'acqua?", Ma invece di una risposta adeviata dicu: "Vogliu vìviri tequila". À questu tempu, aghju intesu a voce di una zitella chì disse: "Avete intesu qualcunu vole quì tequila? Oh, pensu chì avemu da fà l'amici. " Sta picciuttedda era Kara Delevin. Adore in u travagliu è a vita! ".

Allora a conversazione si cunducta in quantu elli scupertu l'imàgine è u vistimentu per l'heroina di Margot in u filmu "L'squadra di suiciddi". Eccu ciò chì Robbie hà dettu:

"I u costume designer Keith Hawley hà rivisicate circa un centu varianti di diversità imagine, ma era micca quellu chì. E accuminciò a Kate si ricurdava ca eru un pocu cum'è Debbie Harry. Allora pudemu avè rializatu chì era a so imatge chì deve esse pruvata com'è basa. Questu ùn significheghju micca chì vulemu chì u nostru caratteru per parechje à Harry, avemu vulutu ch'ellu sia vistutu cum'è ella. Inoltre, aghju travagliu chjucu: per verificà chì tutti criditevanu chì a ropa di Debbie vi mellite megliu nantu à elli.

Allora e donne aperteen i so ochji è si messe à parlà micca di quali posti in spuseti ch'elli aviani averà u sessu. I primi accuminciaru a risposta à Delevin:

"I love sex on airplanes, ma assai spessu fu pigliatu per questu. Believe me, quandu dissolves in un partner, hè difficiule di stà in un passe in notu in un avianu. Una volta, quandu era stata mutivazione, avè notatu chì un ghjovanu, pocu finu à noi, era circuncisu à noi tuttu u tempu. Allora aghju chjamatu l'aiavule è disse: "Perchè ellu ci vede à noi? Quantu serà quì continuu? Immediatamenti ci dicenu chì ci ne vogliu micca solu ".

Robbie hà dicidiu ancu di parlà di una sperienza di cumunione in l'amori. Ella disse dinò l'idrocycle è chì a sensazioni di a so era inesguurabili in u stessu tempu.

Leghje ancu

Kara è Margot aiutanu l'altri à u travagliu

Dopu chì i figlioli anu fattu amici, spessu aduprate tempu tempu: restanu e travaglià. Nantu à u gruppu di a film "U suociddoti di suicidio," Robbie per Delevin divintò un tipu di mentor. Ella disse à cumu purtassi di davanti à a càmera è ancu cun cunfurmazioni cù Kara di alcuna dialogi. Ma Delevin hà "furmatu" Margo in a manera di esse mudellu è, ghjudicamentu da quale brutta nantu à a tappa di The Love Magazine, era u so travagli perfecte.