Shopping in Bruselas

Avete decide di urganizà un shopping in Belgio? Allora avete bisognu di principià cù a so capitale di Bruxelles. Comu tutti i capitali europei uccidintali, Bruselas ùn pò micca vanta di bassu prezzu, ma cumparatu cù, dì, Londra o Paris, i prezzi di quì ùn sò micca cusì alta. Inoltre, in a capitale, ci sò vende regularmente, cum'è pruvucatu da i pilastri "Solden" o "Soldes". Sicondu tradiziunali europei, butteghi in Belgio sò travagli di 9 à 6, è u venneri u ghjornu finisci in tardu in a sera.

Dove cumprà?

In Bruscu, sò duie rigioni, ognunu realizatu in diverse categorii. Questu hè u boulevard Waterloo è Louise Street (boutique è brand name), è ancu Neuve Street (medievte di vendita). Per esempiu, s'ellu ci sò i prudutti di a fine è u Boulevard Waterloo è avenue Louise (Cartier, Barberi, LV, Dior), in a strada Neuve ci sò di vendita di marchi di mercati massi ( Esprit , Benetton, H & M, Zara). In Neuve Street, vai in u dipartimentu magazzinu più anticu "Inno" è u grande shopping centre City2. A strada Antoine-Dansaert serà di grande interesse per a donna di a moda. Eccu avete truvate butte di famosi disinazioni belga.

Quini chì butteghi in Bruxelles vende una ropa cù un pezzu di colore belga? Andà à a tenda di u stili di moda Oliver Strelli, boutique Stijl, accessorii di vendita Marianne Timperman è Christa Reners.

Se vulete organizzà cumercii in a cità di Bruxelles, aghjustate da verificà e passaggi tradiziunali europei, quì sò chjamati "galerie". I più famusi sò a "Gallerie Reale di Saint Hubert", a galerie "Toison d'Or" è "Àgora"

Cosa da compra in Bruselas?

Un souvenir tipicu hè u famoso cordone belga, a fabricazione di quale hè statu stabilita assai anni fa. U magazinu di u capimachine chjamariu di lace "Manufacture Belge de Dent" hè in a galleria di Saint Hubert. A compra d'urganizazione hè megliu in a vendita in Belgio, chì da a legenda hè datu du mesi à l'annu: da u 3 di ghjennaghju è u 1 di lugliu.