L'attestazione hè pussibule dopu a menstruazione?

Puderaghju aduprà ghjustu da u periodu menstruali? Oghje stu tema hè di preoccupari a assai donne. Probabilizà di a gravidenza dopu à a menstruazione hè, ma hè micca troppu picca. E depende, prima di tuttu, nantu à a durata di u ciculu di una donna è e caratteristiche di u corpu. Cumpiate u fighjonu in questa mena.

U ciclu menstruali è e so fasi

U ciclu menstruali hè un mudellu regularmente in u corpu di una donna. U principiu di stu ciclu hè u primu ghjornu di a menstruazione. Hè custruitu da trè fasi:

  1. A fassi follicle. A durata di questu pezzu differia d'una donna à l'altra. A fossa hè carattarizata da u crescita di u follicle dominante, da quale dopu pare un ovu dispostu à a fecundazione.
  2. A fossa ovula. U follicle dominanti hè cunsacratu à u settimu ghjornu di u ciculu. Avà persista à sviluppà è estremità. Quandu averebbe venutu à a maturità è a capacità di ovularità, u follicle forme una burbuila di graafovuyu. Questa fasi hè u più chjucu, durendu à trè ghjorni. Duranti stu tempu, parechji olii di liberazione di a sustanza di lutein è a produzzione d'enzimi chì prumove a rupture of the walls of the follicle occuru è un ovu matura hè liberata. Cusì, u prucessu di l'ovulazione hè stallatu.
  3. Luteal phase. Questu hè l'intervallu entre l'ovula è l'iniziu di a menstruazione. A so durata hè 11-14 ghjorni. À questu stage, l'utru hè prestu per l'impiegazione di u ovu fecundatu.

Cusì, a cuncepzione succede in a fase di u meziu - ovulazione. Ma a pratica pruibitu chì ci sò esistenzi è e donne anu pregnant durante u cursu di a prima o l'ultima fase. Sti case sò raru, ma sò abbastanti per pruteggià sè stessu sè ùn site micca prontu à esse mamma.

A probabilità di gravidanza immedtamente dopu a menstruazione pò esse dovutu à i fatturi chì seguenu:

Quandu avemu vistu assai fatturi, u ciculu mesi è u gravidenza pò esse assai cumpatibili. I prublemi mediambientali muderni, u stress constantu è u stress induve e donne per i falluti menstruali. Dunque, essendu prutigatu da u metu di u calendariu di contracepzioni, ricordate chì in ogni mumentu pudete esse a mamma.