Bees sting - primi aiuti

In l'aria aperta hè assai faciule per avè una piccola di ape, è e so cunsiquenzi pò esse chjucu per a vita umana, perchè l'insettu secretes velenu. Ma, se u sapete ciò chì facenu in una situazione tali, pudete minimizà tutte e sensazioni di disgrazzià è prutegrà stessu.

Cosa da fà dopu una picculu stagione?

Aiutu cù un piccatu di una apicultori hè necessariu di tutti, postu chì postu dopu l'insettu muzzicanu una persona, quita in a so peddizzu cù un saccu di velu. Questa hè a ragiunata chì l'apicultori abbinuti sò più periculosu ch'è i vignaghjoli, perchè ancu seperate l'attuali da l'insecto, cuntinueghja di inject the venison in a pelle per qualchì tempu. Dunque, u primu a cosa da fà dopu una piccatu trasfurmate hè di ottene un sting. Se tenite una tweezer o una agulla, l'utilizate. Sì ùn avete micca un uttellu adattatu à u cunsiderà, pudete dinò ancu e tira u stinger cù i vostri ditte. Ma avete cura, in questu casu, ci hè una grande u bisognu di impunità u scherzu ancu più profunnu in a pelle.

Quandu s'hè sguassatu u picculu, ùn pruvate micca spremere u velu da a ferita, perchè ùn infectarà micca a infezzjoni è aghjurnà l'absorzione di u ventu in a sangue. Aduprate per facilitate a cundizione di u rimedellu, chì tira u velulu è neutralizeghja u so effettu. Senza attaccà à 20-30 minuti à u muzzicu:

In u locu di muzzucu, per svincerà u velu da a ferita, pudete furnisce un pezzu di zuccaratu ordinariu, ligeramente insultu in l'acqua. Cumu ancu aduprà cun perfetta cun u velu di a sista di bee: avete bisognu à u so tissutu da a so suluzione (5g per 200 ml d'acqua) è a lasciate nantu à a pelle affected per 20 minuti. U significatu chì sullofunia u tumore è pruvedimentu dopu una piccolo d'ape, hè u ghjacciu.

Prima prugrissiva dopu un attu di una apicultori

Sì avete fattu un sbagliu di una apicultore, aghjunghjenu unu di i mezi chì ripite u velu, è a vittima si senti bè, perchè ùn es necessariu più aiutu. Ma quandu una persona hà una pulitica, debule o una allergii à un sting abe, poi avete da dà u primu aiutu.

A persona muzzica da una apicultori hè megliu à pusà è à rilassà. Hè necessariu di furnisce cù una bona latta. Hè megliu si tira u tè caldu o acqua dolce. Pudete vìviri è un pocu alcolicu (crede ch'ella hè ridutta pocu l'effettu di u velu d'abi). Apply ice to the place of bite or something cold.

Sì li picchì avianu urticaria, nausea è pruva, pudete darà qualche antihistamine. Pò esse:

Quandu ci deveraghju aiutu medica help?

Immediatamenti chjamate una ambulanza, siddu l'abi apatitizzioni in l'ochju. Di sicuru, pò esse micca cumpletamente micca periculosi, ma in certi casi, l'inflamà di l'ochju pò impair vision.

Avete ancu chjamà una ambulanza, quandu i primi aiuti chì furnite dopu una piccetta piccatura ùn porta micca esercitu à a vittima. Ddu fattu, sintomi d'allergie s'agrionunu: u latinu intensisci, ùn ci hè u dulore in l'abdomen, inghjulazione di a faccia è a gola, u respiru diventenu in un rive.

Prima chì a brigata di i medichi arrivanu:

  1. Oculze a bitten da una manta è soprapiù cù i buttigli d'acqua calda.
  2. U più veloce di principià per trattà a bee sting, più megliu, perchè prima di dari aiutà medica aiutanu 2 tabbite di Dimedrol è 25-30 piottiche di Cordiamin.

In casi maiori, a persona afecta a stalla u cori è respira inde a cumpletta. Questa hè una scossa anafilattica, chì in a maiò parte di casi spessu spalla in un fatale. Hè necessariu a risuzzione cardiopulmonariali (massaggio di cori di u ciccò è a respirazione artificiale ) davanti à l'arrivata di i medichi. Questa hè l'unicu modu per salvà a vita di una persona.