Pain after sex

Sicondu un studiu internaziunale, circa 30% di e donne anu u dore dopu u sessu. Quandu u prublemu si trova, certi omi andu andatu immediatamenti à u duttore, altri - ùn preferite micca di sparta i so averebbe cù qualcosa. In ogni casu, i dui è l'altri intaressi à a quistione, perchè u duluri in u stomacu dopu u sessu?

I ragioni più cumuni

Specialista in u campu di ginekologia dicenu chì ci sò parechji ragiuni perchè e donne anu sottu u duru di u ventu dopu à u sessu. Ogni annu pò esse eliminati, chì facenu u sessu senza trattamentu.

1. Processu Inflamatoriu. Inflamazioni di varii tipi sò a causa cum'è più cumuni di u dulore dopu u sessu. Qualchese infestazione pò causà picuraghja, ardente, o u dulce brusgiate in a vina, u ventu, o voi dopu u sessu. In questu casu, i duttori recettanu di usu di un cundomu senza fallimentu è urgente per andà à u ginègulu. No curatu in tempu di malatia venereali pò diri à cunsiquenzi deplore per i femine è l'omi. Per identificà l'agentu causativu di a malatia, hè necessariu di passà teste per infezzione è sottu trattamentu cù un ginunu à i dui parenti sessuale. Inutili, ci hè risicu di diventà infettatu.

Cchi spessu ci hè un fenomenu quandu a donna purga da u dulore in l'abdomen dopu u sessu, è l'omu ùn si senti micca nisun problema. Questu ùn significa micca chì ellu sanu. L'omi sò spessu traspurtadore di e infezzioni, chì scorri sò più veloci in u corpu di una donna, è l'omu stessu ùn pò micca pruvucarà certi sintomi per parechje tempu. Se l'omi anu u doru dopu u sessu - questu puderebbenu indicà una malatia infegiosa trasparente.

Ci hè questione chì u prucessu inflammatorju hè causatu senza una malatie infecciosa. Bacillus intestinal o fungus à l'intruduzzione di l'organi sessuale di una donna pò causà severe pain after sex. In questu casu, e malatie trasmissione sessuale, e malatie trasmissione sessuale hè nunda di fà. Bacteri si ponu attraversu a pelle o saliva. Fighjenu infjammazione, cumenciani cù l'immunità di fronte à a donna - in a menstruazione, a malatia, a gravidanza.

2. Spikes. Spikes sò in a maiò parte di e donne chì l'aduranza è, in regula, ùn mancunu manifestazione. Sensazioni spettacili ponu esse risultati durante l'esaminazione di u ghjinògliu o dopu a cussa sessuale. In questu casu, u dulore dopu u sessu si prisenta in l'abdomen. Pudete eliminà malattimentu cun una postura apposta chjamata. Se u dulore torna forte è permanente, avete bisognu di vede un medico.

3. Cistite. Molti donne soffri di cistitis in parechji età, di a so zitelli è spicci di a vichjàia. A cistite hè una malatia urologica chì si trova per a inflammazione di a mucosa vesianu. U prucessu infjammatori, in turnu, prupone una gran varietà di infizzioni. Per distingue a cistitis da una altra malatia inflamatoria ùn hè micca difficiule. Candu a cistitis, u doloru si prucezioni in u urinatu dopu u sessu. Ci hè parechje modi per trattà sta maladie in ogni stadiu di questu. Prima di inizià a so trattamentu, deve esse cunsultà un duttore.

Se u pettu in a vagina pareva u primu sessu, ùn avete micca micca chjelu. Questu hè un prucessu naturali nurmale è ùn avete micca bisognu di trattà. À pocu di ghjorni, ùn sarà micca traccia di sensazioni di disgrazia.

Per scopra tutte sfurzà per quessa duiscevi u sessu, avete bisognu di cuntattà un specialista. Ma ùn scurdate micca chì qualsiasi discomforte, si sò curtsu, pò esse assuciatu cù una pusizione incunificata per una donna duranti u sessu, è ancu u scantu o a tensione.