Ciliegia in l'ochju - mutivi

Trà i malatii oculari infjammatorji, u primu locu in termine di prevalenza hè una inflamazioni aguda di u lobulu di a cigliata o a glàndula sebacies vicinu à a so punta, popularmente chjamata "cebada". Inicialmente, una zicchina zona di a pulau pari in vermiante è inzucchanta dolorosa, uni pochi ghjorni dopu, hè un abscissu chì ripensa è rutti. L'orizonta pò esse sia nantu à un ochju è in i dui, per esse unicu o per esse constantemente, sicondu a causa chì accuminciò a so presentazione. In a maiò parte di i casi, sta maladie ùn hè micca periculosa è, cun observazione di e misure elementarii, passa rapidamente, senza cunsiquenza.

Cause Comuni di l'apparizione di l'orzu in l'ochju

Hè cunsideratu chì a causa di l'apparizione di cebada hè l'ipotermia o di molti frastichi. Questa opinione ùn hè micca sanu sanu, postu chì e principale causati chì pruvà à l'orzu sò mischiati è i fatturi chì cuntribuiscenu à u sviluppu di a malatia, ma a causa originale ùn hè micca.

Veju per questu voce bianca in l'ochji. Cum'è qualsiasi prucessu inflamatoriu, l'orzu hè causatu da infruenza bacteriale, a più frecuentemente staphylococcal. Infezzjoni di l'infezzione hè spessu promulgata da non-rispettazione di e reguli di iedene persunale (hè abbastanza per fretallu i vostri ochji cù mani brutta), è di l'indebbulimentu generale di l'immunità è di l'disordini metabolichi chì pò causà l'activazioni di i bacteria in u corpu.

Cù l'immunità nurmale, u corpu pò sopr'à una infezzjoni accugliente in l'ochju. Però l'ipotermia, frastichi diffirenti, l'estressi, beriberi, malati oculari infittivi (konġuntivitis, blefarite ) debilitanu l'immunità locale o generale è creanu un ambient favore per u sviluppu di l'infezzione.

Dognu chì a maiò parte spessu l'infezzione in l'ochju hè stata fatta da l'esternu (mani senza mani), hè cumprinneru picchì in donni l'ordi di l'olii vede più in spessu chì l'omi. I donne sò più preoccupati per l'ochji (quandu l'appruvamentu a maquillaje), chì aumenta u risicu di l'infezzione accidintali. Inoltre, l'usu di cosmatii sottupandardi pò causà irritazioni, chì cuntribuiscenu ancu a l'occurrence di inflammazioni.

In rarus cases, a causa di l'apparizione di cebada pò serve di dimodex mite.

I sintomi è cursu di a malatia

L'apparizione è u sviluppu di l'orzu hè carattarizatu da i sintimi simprici:

  1. Prucia, ardente in i parolle, un sensu di sequenza in l'ochju, malinnò quandu chiacchiarii. Se cuminciate à piglià l'azzioni quandu i primi simpaticamenti si sviluppanu, l'ordi ùn sianu micca sviluppati.
  2. Aspettu di rossu è dulore. Cù pressioni à a vuccata, u dolore pò eserciente.
  3. Aspettu di a ciauru diffirenti.
  4. Aumentatu lacrimazione è sviluppu di konġuntivitis. Sti sintomi ùn sò micca sempre osservati, solu in u casu di un vastu prucessu infjammatori.
  5. Aspettu nantu à a vuccata di un abscissu cun un capu purulente pronunsiata.
  6. Nummuluzione nimichi più numerosa è a frebba. Inoltre, i simmulichi rari èranu osservati in i casi severi, quandu orecche sviluppa contr'à e sfondate di altri friddi o inflamatorii.
  7. In u periodu da trè ghjorni à una settimana dopu à l'apparizione di l'abscissu, ghjè generalmente apertu è u pusone surtisce.

Trattamentu di orzu

In a maiò parte di i casi, a malatia si spende in una settimana, senza nisuna intervenzione. Per rinfurzarà a cundizione è acelerà a recuperazione, ponu adopà e seguenti:

In u nisun casu avete bisognu di sguillà un saccu. Hè necessariu aghjustà finu à ripens è opens. In l'eventu chì durante a simana ùn avete micca succorsu, ci hè un crescente di inzzione è u so stretchimentu, aumentu u dolore, hè necessariu di cunsultà un duttore.

Inoltre, un pazientu cù orzu d'avè aduprà una toalla separata, postu chì siddu l'orizzia ùn hè micca contagiosa, l'infezione stafiloccuca chì face chì hè facilitatu da facilmente.