Cumu insignà à un cane l'òrdine "A gratta"?

Ogni oghje di u ghjocu sapi quantu hè dura per vive in u stessu appartamentu cù un animali senza capacità. Invece chì sì u patrone di una Pekingese, Pug o Pastore Germanu , allu deve bisogna esse cumprendi e cumpleti i cumandamenti basi chì venenu da u so maestru. Trimate in un vicinu, fughje quandu cammendu à un ghjattu, cresce in una strada attraversamente, si pò cumporte aggressivamente in un locu impiegatu - i casi di disubbidenza sò diffirenti. Tutte e questi ind'i chjubesi sò rapidamenti firmati da una sola parola, un mandu cusì propiu, ma solu se u vostru ghjinuu hè furmatu.


Cumu insignà un zuppi di ghjittà?

Un canu ùn hè micca cusì faciule per vultà, è stà sola cù porte d'altri abbitanti, senza esse ghjucatu dopu à l'amare. I seguenti ordine - "À mè", "Rise" detene a misioni spekolae, è esse realizatu cù gioia. Hè per quessa hè necessariu d'insignà, à l'iniziu di l'animali, l'ordine "Sit" è "Lie", prima di prucede à altri eserciti. Un cane bellu educatu hà dettu e si poveru in ogni momentu di ghjocu, in una caza, una lotta cun avversu. Solu allura serà assicuratu chì hà sappiutu spertu a cumanda per girà per i ghjacari.

Pi primu cumincià à cumincià à studià ùn hà micca bisognu. U cucciu ci vole à cresce un pocu è sia capaci di assorbiu a vostra scienza. Ellu ùn capisce micca chì squadra u cane voli diri di galla. Hè quasi uguali chì pruvate d'insignà à un zitellu trè anni d'età di i primi di a matematica suprana. Un figliu mobiliellu friscu vi scurdà di tuttu in una ora, è u ghjornu dopu vi rializà. Tuttu deveni da a razza è a natura di u cane. L'animali, cum'è e persone, un aghjunghje nantu à a mosca, è l'altri deve ripetiri tuttu u centu volte, finu à chì si ricurdavanu. Ma ùn pudere micca missu tempu. Accuminciate i primi lezziò in a forma di cunnessione, ma quandu avete capitu chì u cucciulu hè prestu per a scienza, si mette in paglia per bisognu.

U prucessu di furmazione di l'equipa per "menti"

  1. Hè megliu d'insignà u cane stu gruppu cù una pusizioni sante. Dunque, prima pustentallu à a squadra "Sit".
  2. Plantate un cucciolo à u pedestre di u sole è purtate un bocca di bocelli. Dite a "A Mentiras" cumanda chjaramente è lentamente mette. Quandu u cane righjunghje per u pinu, duverà stallà quì. À questu tempu, ùn ti scurdate di ludà u zitellu è ritendu parechji volte: "Lie, lie, ben fattu ...".
  3. U cucciu pò pruvà à fà u snatch di e so mani, spinà vicinu. Dàtene un pezzu solu quandu avete bisognu chì i so gghiutturi si detechanu, i primi tentatori seranu visibili.
  4. Ùn l'aghju micca a prutetta si a petite ùn vi ubbidisci micca. In generale, hè megliu per aducerà classi nantu à un stomacu vacanti, ma questu ùn significa micca chì l'animali hà bisognu à esse accusati prima di espansione.
  5. Sì u cane cambia l'attrezzu à a voluntatoghja, presse è liggeramente nantu à a so spingizione cù a manu o rintra a curruzzione, casticavanu puniti per a disubbidenza. U spurtu avesso deve esse sentutu da l'animali, ma ellu, in nisun casu, ùn avissi micca falla dannà.
  6. Quandu u cane chjapendenu, pruvate à mantineu in questa position per 10-15 seconde. L'intimi di cambià a pusizione sò suppressi da u cumandimu "A geste".
  7. A una sola volta abituate l'animali per fassi per esempiu, chì ùn anu cascatu da una parte.
  8. A volte una mascà ùn ùn vulerà mìntirisi nantu à l'ordine. Pruvate per agisce un momentu chì ellu vole à fà nantu à u so propiu è corse à purtà u tempu - quandu ellu dice "Fate". Hè bisogna chì hà mandatu per fà.
  9. Ùn vi daraghju un trattamentu sempre, pruvate à fà un pocu menu spessu, per un ordine eseguitu.
  10. Tireu l'ordine per quellu ghjornu, u ghjornu cumincià à sente cun più freti à l'albergu di a prima volta.
  11. Ùn tire micca a vostra mascota. Dopu à travaglià cun ellu un pocu, cambiassi l'occupazione à l'altru, è dopu un'anzu allora torna à a scola.
  12. Fate u cumandamentu "Mentida" cun un gestu especial - estende a manu (mannara di palme) è fala più bassa a terra.

Prima pudendu amparà à insignà un cane à u squadra per galla, stannu. Insegnite à seguità ordini "Fu", "Place", "À mè", "Circhendu". Dopu, quandu u cucciulu criscinu, pudete expandà sta lista chjaru. Ma ancu hà capaci di fà a vostra mascu assai più ubbidienti, avè fattu caminari cù ellu in u patiu una tranquilla è piacevule occupazione.