Linu vestiti è sarafani per i femine fat

À quandu l'estiu è di i primi ghjorni, vogliu sentu fruttìaddu è cusì cómodu, ma ùn vogliu micca sminticà belle. I donne e femini sò animati à vede à vestiti è sarafani di lettu, quand'elli miranu grandi è permettenu à sente cunfidenza è calmu sempre in u ghjornu più caliente.

I mudelli di vestiti piani cumpleti

Flax hè un materiale naturali cù proprietà unichi. Allora, in a ropa di questa tela hè fresca in u calore è caldu in u friddu. U vestitu di lino sarà duratu moltu tempu, stu materiale hè assai lastu è praticu. Malgradu u fattu chì hà tandu un apparenza "arrugata", i diseggituri anu amparatu à toccu à questu immubilià, criendu imbottiti rossi è bohemici.

U linu per u tutale pienu ùn deve esaminatu senza taglia, hè megliu per evitari di decorazione multiplicata è abbastanza. Dà preferenza à i stili simplices, ben distinti, designe laconiu. E zitelli chì vulianu ammuccià u soprappu di volumen in l'area di l'abdomen sarani avvicinati cù vestiti di lino per i femminile grassu cù una cinta di a cima esattamente sottu à u pettu. Hè bisogna necessariu guardà ferma à a forma trapeziale. Hè un vestitutu deve esse sceltu in grandezza, hè bonu per sità in i spalle, altri chì pò esse creatu u stessu effetti indeterminate di u volumetru in excedente. Quelli chì anu cumplicatu da l'excevete pienezza di e cosce, pudemu recommandà un vestitu fattu di una cucina cun un apparechju friddu cun falda flared. Pò esse un pezzu biancu per pieno, è mudelli à i ghjinochje. U vestitu propiu di un vestitivu di linu per a so cumpletta hè ancu una cammisa. Ùn aghja nicarizii volumi innecessarii, sinsegna virtù, è anch'ella si mette à perfetta in i gruppi di ghjornu è in ghjornu.

Linen sundress per pienu

E vistiti vistimenti di biancheria è sarafani per a sia in l'intreccia di i disinfetti muderni ani assai diverse. Cusì, u tatu hà sottuponutu un trattamentu diversu: hè aggressivu, macchiatu cù tinturi naturali, cut using laser technology, aghjusta un certu quantità di fibri sintetici per riduce l'effettu più famosu di "bruising".

Linen sarafan hè una versione più chjaru è estiva di u vistimentu. Di solitu anu un tappezzu leggeru: i manichi anu manca, sò rimpiazzati da strapelli o in tutti i lyamochki. Tali sundresses sò perfetti per un ghjornu di caldu quandu. Elegiu un sarafan d'istati per i femini cù formi tesorosi, vale a pena fendu attistà à mudelli chì saliffendu i bè petti, ma oculazione di volumi eccessi in l'abdomen è i cosci. Summer sarafan pò avè un corpu trapeciali da l'area di l'underarm. Un tali sundress ùn impedisce u muvimentu è l'incomforta, è se vulete creà una silueta cajita, hè abbastanza per aghjunghje una larga cintura à questu.

Sarefani nantu à l'indirizzi interessani in a durata di u maxi, specialmente decorate in stili etnicu: bordati, rini, diversi ornamenti. Sarafani, trimmedutu di stu modu, sfileghjanu perfettamenti a feminità di a figura, i so curbe dilicati, i lush formi ricchi. A zitella in questu vestitu ghjera un veru biddizza, misteriosa è pruva. Ùn hè solu di prestu attirà à ciò chì si cunghjuntanu un sundress tali. Cumu i scarpi, sandali è sapelli di ballet sò più adattati, a saccia ùn deve esse micca troppu rigiena, hè megliu per eloghjianu furmulidi stampati. Suppulisce questu settellu di capelli in a forma di bracciuzzi sputichi inveci di tissuti o di arghjentu, ancu com'è un colore in una paleta naturali.