Avvisioni di lotta

Di sicuru, parechji prupietari di i siti di paese avè bisognu di truvà insetti enormi è periculosi cum'è avelli. Cù l'avventu di a primavera, sti vigantesi giantini accumincianu a custruiri i so nidi, in un locu còmicu è sicuru. Cume retirar un niu di avisti - a cumpagnia hè aggradèvule è difficili.

Hè u più efficace e faciule d'exterminate quelli "invitati" in a primavera, quandu i so casi sò solu custruiti. Se siate tardu cù questu, sia pronta per attaccà. I Corsi ùn anu attaccà più di una volta, postu chì, cum'è un insulte insettatu, l'ingignu sanu. In questu articulu, vi cunsigliamu cumu caccià i vignaghjoli à a dacha per avè micca fà per quessa chì e voi è i vostri amanti, è u restu nantu à l'aria ponu solu piacè.

Mètodi di cumbattà e venini

In a lotta contru à sti insetti, a ghjente aduprate dui metudi: o distrughjenu u nidu, o distrugge direttament u hornet. Cumu pratica vi mostra, u secondmetru hè u più efficau, perchè da u nidu per u fini di a stagione, ci saranu assai più individhii di quandu puderete tumbà annantu à l'estiu, ùn importa ciò chì pruvate. Ma in ogni casu, avete bisognu di sapè:

I manichi di quistioni per cumbattà i miseri

  1. Se ùn avete micca u mezu di e vittime, pudete applicà dichlorvos in a can. Qualchi modi di pulverizadoru chì utilizate, assicuratevi di purtari arcuni o arcilla. Questa hè necessariu per copercia i grizzi è l'intrata induve un veli fù inghjelatu in u nidu.
  2. Questu successu hè a via di fumigating un crack grey o voce di unni si stallinianu. Ancu è pussibule metà una dulce è dolcezza vicinu à u nidu di a crosta, apprizziuneghja cù un rimediu di u scarabeu di u Coloradu (ma avete bisognu d'assicurà chì i rabbiti o l'abi ùn mancianu un "trattatu").
  3. Sì avete furtunatu di truvà un nidu in a primavera, quandu ci hè sola una femmina è uni pochi suldati, da cusì cun una cumpagnia cum'è deduciutu un nest d'avis, avete da ghjocà in dui cresceti. Intunate solu per incundà u nidu di Hornet cun un bastone in una capacità è fate un ragtu ammulata in ammonia in questu. Ùn cià nimu in mancu viutu.

I fisichi fisichi di cumbattà e venini

  1. I trampesi di buttigli di plastica ordinarja sò assai populari. Pigliate una buttiglia, mette u zuccheru in sopra, pour l'acqua è a cerveza. In a tapa fate una incisione transversa è dàcchinu in internu. Hè cumu cusì: u hornet ùn pò micca falà à a trappula, ma ùn pò mancu avanti.
  2. Ci hè un metudu simili: a cima di u buttigliu duveranu esse tagliatu, u suvaru per esse ghjucatu. A parte suprana senza a tina hè inserita in u fondu da a volta. Fate a buttiglia cù a listessa solu chì in u primu metudu, è invece di zuccheru, pudete metà a marmellata.

  3. Sì u nidu di u zitellu ùn hè micca troppu grande, ci hè un altru modu. Piglia un bucchinu di acqua, invece, averà cullucate finu à chì u nest è trasparente in l'acqua. Hè strappatu assai veloce, è nimu hà da puderà vulerà fora da questu.
  4. Comu scelte, in u pattu di cascata, pudete applicà un modu più divertenti. Cusì, pigliate i tubi da i dui aspiratori è aghjelo à una di elli. Ancu l'avanguitu è ​​cumincià à cummattiri cu u tubu, chì vola à elli, ma li piace. Hornpi, battutà a manghja à l'intruscia, diventanu prestu. Avà, pudete sacudiraghju da u saccu, pisanu o credenze.

Quì cunsigli di utile puderà aiutà à a lotta cù e vignette è e vingeste. Cusì, pudete puru pruteggià, è a vostra famiglia da insetti periculi è periculosi.