Vacanze in Bolivia

L'abbitanti di u paese indusanu e so tradizioni per festivals è carnivali, chì sò spartuti in stati è religiosi. Vacanze in Bolivia anu adduvi è aiuterà cù un scopu speccu.

Infurmazioni ghjugna

In u paese, certi celebrazione anu fissa date, mentri àutri varianu d'annu à annu. Inoltre, u timing di l'evenimentu dipende da u locu è i costi. Per esempiu, in ogni paese ùn ci hè un patronu, rispettivamente, è celebrà a festa adatta, Chicus Mass, in i ghjorni diffirenti.

In Bolivia, u cattolicu hè intersindicatu cù paganismu (quì pò esse celebrati cum'è u ghjornu di qualche divinu sacru è indianu). Annumente prima di a Great Quaresma, u carnival hè in tutti i cità maiò, induve a scatula principali hè a diablada - "u ballu di u diaculu".

Tali attività sò generalmente accumpagnati da numerosi ritimi, festioni di luxuriu, processioni di ballu è musica folklore. A sti festioni, l'alkooli tradiziunali si senti. Solu in u spaziu Chaco, spiriti forti sò stedicati pruibitu.

I vacanzi più interessanti in Bolivia

  1. Una di e vacanze principali in Boliviana hè a Festa di a Virgen de Candelaria , dedicata à a Virgen. Accumincia u 2 di frivaru è dura più di una settimana. L'avvenimentu maiò hè tenutu nantu à a sponda di u Lavu Titicaca in Copacabana è Cochabamba . Peregrino di tutti i cantoni di u paese inglesi quì, è i prucessi solenni, i dances tradiziunali è i bandi di bronze ùn cessammu u ghjornu o a notte.
  2. U carnival tradizionale più famosu in u paese hè tenutu in a cità di Oruro . I locali anu celebratu per più di 2 mila anni. Questa hè una di e festioni più famose in tuttu in l'America miridiunali. Ancu a UNESCO marcatu l'avvene, per proclamà una edizzione di u patrimoniu spirituale è oralariu di l'umanità. Eccu 10.000 musicisti è 30.000 ballarini da tuttu u mondu participanu, vistutu di costumi di incas, animali, angeli, diavuli è conquistadors.
  3. In u ghjugnu, in u paesu di Akazio, u Festival di Solstysiode-Inverno pruvene, una festa di a lotta Tinku , una pugna di punente in quale ancu i figlioli è e donne participanu.
  4. A fini di ottuviru, u ghjornu di tutti i Santi hè cilibratu in u paese, è u ghjornu dopu commemorate "Memoria di tutte e Sacru." Questa hè una festa ghjovira, quandu a ghjente passà à u cimiteru è vende parenti cù a musica, l'alimentariu è a prichera.
  5. Unu di i più "terribbli" vacanze in Boliviana hè u Crani Di Babbo . Ogni annu annu u 9 di Novembre, i residenti di u paese si riuniscenu in La Paz in u cimiteru cintrali in onurà a memoria di u mortu. I donne ti dugnu in casti decorati cù fiori di u cranu, chì sò datu trungi, alcool, coca, foglie è cigarettes.
  6. Inoltre di interessu hè u Chikitos Music Festival , chì ghjucatu ogni 2 anni, in a primavera. Una volta à sta spaziu, e missioni di u Ghjèsete operatu, insignendu musicali indi, articuli è religione. In u risultatu, l'aborigini adopranu a cultura, combina cù i so tradizioni. In u vacanze, artisti d'alta classi di tutte e mondu venenu quì.
  7. Un esempiu di a fusione di dui culturi pò esse funziona a Festa Gran Poder , pompau celebre in La Paz . Hè una festa di strada chì hà ricivutu ricunniscenza in tuttu u mondu. A capu di e migliara di prucissiò anu una statua di u Salvadore, à quale sta vacanze hè dedicata. Unu di i ritimi principali hè Morenada - a danza di i schiachi nè è i pòpuli di l'Andes.
  8. Un altra festa importante in Boliviana hè Inti Raymi , in onore di u Diu di Diu. Hè accumpagnatu da balli rituali, sacrifici animali è prucessi solenni.
  9. A festa di Alasita in Bolivia hè celebrata u 24 di jinnaru. Hè dedicatu à Ekkeko - u Diu di l'abbundanza. L'artiali lucali facenu copi in miniatura di e cose chì simbuliscenu i desideri umani. L'aboriini acquistenu questi prudutti è poni nantu à a statua di a divinità. Si in quellu ghjornu u bolivianu riceve un donu, allura hè un bon signu, significatu a prosperità.

Ci sò altre vacanze sò in Bolivia?

In più di l'altitudine, i boliviani celebrenu altre celebrazione:

Vacanze in Boliviana un grandi quantità è di visità, sicuru, vogliate in ogni locu. Per quessa, ùn importa ciò chì l'ora di l'annu vinite à u paese, pudete visità a festa o una festa religiosa.