Tradizzioni di Boliviana

Boliviana hè chjamata "u più Indianu" di u cuntinente miridiunali. Più di u 60% di a pupulazione lucali sò discennenti di cunghjunghje mistaghji è indiani. In a tradizione herdata da tribù lucali di i civiltà antichi, i Boliviani sò traghetti è dilicatu, è a so influenza nant'à a vita di a populazione indigene hè ancu più grande. Ancu u fattu chì Bolivia hè cunsiderata u paese di u paese in America di u Sudamerica, pò esse bè chjamatu tesoru culturale.

I tradizioni di Bolivia in a società

Ci hè un postu cunfusu pocu in u paese cun una identità raciale. A maiò parte di l'indi si cunsideranu cum'è discendenti diretta di a tribula Maya è sò state orgugliosi. U restu sò inclinati per cunzidira di l'esposti nurmannu è per indicà un parenti cù a tribù indiana d'Uruguay è u Brasili. Ma l'abitanti di a campagna ùn chjamanu l'indi, per elli l'espressione "campesi" o campagnari siciliani sò più familiale.

A cumunità indiana di Boliviana delineate claramente l'statu di una persona. Per quessa, quandu cumunicà cù e persone loca, seguite i reguli basi di cumpurtamentu. L'indi vanu sinceri sinceri d'attinzioni è perfetta sentenu e falsità è l'hypocrisia. Sì avè sentenu insinceria in u cumpurtamentu di l'alloghju, ponu stallacciate è si ritornu da l'interlocutore. Per a tradizione, ghjè accadutu chì in u paese di Bolivia ùn sò micca molti propriivi. Hè abbastanza per dì "nè" una volta, è nimu ùn saria di moltu.

Tradizzioni in robba

In i famigghi Indiani di Boliviana, rispettanu l'observanza di i costuli è i tradizioni. U populu Boliviano sò assai simplicemente è micca vindictive, ma aperte per oculari i normi in generale ùn deve micca. Questu hè appicciu à a robba. I località lucali basanu principarmenti sicondu u principiu di tradizioni seculi. Per a maiò parte, hè largu di costiti di cunfitti è chjudi culori brillanti. Inoltre, u costume di un indianu indigenu hè cumplementatu da parechji chapelli.

U stilisticu europeu di vestitu s'intende à l'abitanti di i principali città di Bolivia. In ogni casu, per i turisti chì visitanu u paese, ùn sò micca normi clarificate in robba. Ogni ropa di ogni ghjornu è sporti sò permessi, solu per i casi chì una retazioni ufficiale hè stata prevista.

Tradizziunni in cucina

A cucina naziunali di Boliviana hà ancu i so tradizioni. I turisti sò invitati per pruvà platti di carne, chì sò sirvuti cù u rossu, insalata o patate. Cù a carne, hè spessu cunsigliata per pruvà una salsiccia calza tradiziunale da tomates è pezzi chilli. A cerveza boliviana, u vinu è u licore di granu anu un gustu piacevule inuditale. Ma si vi cumparite belli cù l'indi, ricordate chì l'alcohol è assai forte quì, è e persone locale sò largamente accustatu.

Tradizzioni in musica

Ogni cumuni di Bolivia si adhere à i so tradizioni musicali. Per esempiu, in a muntagna pudete sèntelu a longa melodia di u desertu Altiplano, è nantu à u territoriu di Tarii pò pudè metta diversi strumenti à una volta. Bastamente, ghjucanu nantu à strumenti tradiziunali, cum'è una pipa, flauti verticale, tamburini di coghju, campane di bronze è gnunni di bronzu. I Boliviani esprimianu i so sentimenti è l'emozioni in canzone è dances, perchè tutti i vacanze sò accumpagnati da i costumi simbolii.

Festivamenti tradiziunali è festivali

Per parechji seculi, Bolivia hè famosa per i so carnaghji tradiziunale, ma ci hè ancu uguali à i più populari di elle - carnaval in a cità di Oruro . Sta cità hè chjamata a cultura folklore di u paese, è u carnaval hè statu proclamatu da a UNESCO una veru maestru di u patrimoniu orali è spirituali di l'umanità. Duranti a festa in Oruro, i turisti ponu vede u realizazione di 30.000 ballarini è più di 10.000 musichi disfunttu inchi, dimònii, anghjuli è animali.

A tradizione, similar à a film di horror, hè assuciatu cù a desfile di i cranichi umani, chì si tenenu annunziu in u Boliviu u 9 di nuvembre. U cimiteru di a La Paz ghjurga in un arena di riti miticu è rituali stramei. "Day of Skulls" hè analogous to "Day of the Dead", quandu a maiuranza di boliviani ricorda di e ancestori mortu. Piglionu a cura di i castagni, affinchendu à a prutezzione di a famiglia, disgraziatu è prumove una bona vittura.

Tradizioni insegnanti

Per un bellu pezzu, hè statu un dibattitu annantu à l'usu interessanti di u Bolivianu - l'usu di foglie di coca. Quì ci sò masticatu, u tè brutta, insistia è aghjuntu cum'è una spice à certi pranzi. Fulmini di coca, o coca, in tutti i pane europei sò cunsiderate una droga, ma per i boliviani hè un tonic usual. I locali si trovani questu l'apparenza propriu, ben fundata. Cumu a Boliviana si trova à una alta altitudina (alcune alcune hè più di 3600 m), è in l'aria cuntene una piccula ammontu d'ossigenu, a foglie di a coca sò in qualchì volta solu insubattabbili. Ci hè ancu u solu u museu di coca in u mondu.