Vacanze in Peru

U Peru pò esse chjamatu u paese più allegru, u numaru di ghjorni solenni è u so scopu sò impressiunanti. Molte vacanze in u Perú sò simili à quelli in Europa. U paese assorbia a tradizione di e diverse credenze, da u Cristianesimu à i pagani. U Dia di Santu, Resurrezioni di u Signore, Inti Raimi, Signore di Louren sò i mumenti brillanti di a vita peruviana.

Caratteristiche di Vacanze in Peru

Ùn ci sunnu e tanti festini ufficiali - u ghjornu di u novu, u Dia di l'Indipendenza, u Dia di u Travaddatori Internazionale, u Dia di Battaglia di Angamos, u Dia di tutti i Santi, Festa di a Immaculata Conception, Natale, Ghje ghjornu puri è Venutu Griddu. E in i so vacanze più ufficiali in u Peru anu razzi razziali.

In più di celebrazioni statali, ci sò informali è ancu un pocu stranu di vacanze. Forsi, quarchi populu anu u truvallu salvaticu, ma una di e festi di u Perú hè u ghjornu di Saint Iphigenia. U trattatu principalu di questu ghjornu hè di i platti da a cat meat. Un tipu di analoggiu di Thanksgiving in America.

Celebrazioni in u staghje secu

U periodu da maghju à uttrovi hè più favurevule à l'afflussu di turisti. In mai, celebrà a festa di u Cuntru di u Signore. In uttrovi, in u paese di Ica, u Signore di Louren si celebrà. Questa vacanza s'agghiò dopu a sibbira scuperta di u crucifixu persu da a cità di Luren. Questa hè una prucissioni festiva luminosa, chì và à a cità sana. Ci hè ancu una festa chì intersecca cù e vacanze Ortodoxu, per esempiu, cù a Trinita. A so foncità hè di purtà un pezzu di ghiaccio da u Monti Ausangate à u tempiu per u regnu di i terri lucali. U ghjornu di Coyur Riti, solu indigeni vestiti in vestiti naziunale andà à una strada.

U vacanze peruvianu più famosu hè u ghjornu di Dignità Naziunale, in a so percepzioni è nantu à un livellu più altu chì u ghjornu di l'Independenza. Ci hè cilibratu u 9 ottobre.

Cum'è l'annunziate, i vacanze in u Perù anu una relazioni stretta cù rites pagani pre-cristiani. Per quelli chì pensanu à visità u paese in l'estiu, serà interessante per intervene in a celebrazione di u solstiziu di l'estiu. A festa hè chjamata Inti Raimi, un avvenimentu assai culuritu è ​​grande.

À a fine di lugliu, ci hè un cafè è u festivale ecoturismu, in Ohapamp, induve pudete passà per ecotouri è vede pianificazioni di cafè locale, acquistà cù a pruduzzioni di u caffè. È u 1 di augustu, Pachamama Raimi hè celebratu - un annu novu secondu u anticu calendariu Inca. In questu ghjornu hè customu per dà rigali à l'altri.

Vacanze populari in u Peru durante l'annata in chiuvuli

Per i fanali di i cali, ancu ci hè una festa. Tutti i primi sàbbatu di u frivaru Peruviani celebrendu Piscu Sur. A celebrazione di un bevande di uva, u parentellu più cercanu di cuncegnu. A cosa principalu ùn hè micca di sopra à e pastori. In u seculu mese d'aprili à a capitale di u Perù, Lima , u cavallu nazionale passe. Hè cunsiderata u più comune di cavallu è sò assai apprezzati da i peruviani. In più, April hè cilibrado Palm Sunday è Pasqua in l'ultima semana di u mesi. A più venza stu vacanze in u paesi di Ayacucho. In una simana passata in tutte e cità passanu e processioni cù una croce. Duminica di Rummia stessu, l'abitanti fubbe in u tèmpiu cù u sceccu, cum'è cumbattendu l'avvicinà di Ghjesù à Ghjerusalemme.

Sì vinutu à u Perú in dicembre, dopu visitate a Fiera di Natale Santurantikuy, chì ghjuccu in Cuzco . Allora truvate assai articuli articuli per i temi di Natale è solu una varità di prudutti. In Trujillo, in gennau, e coppiu compite per u titulu di i più belli celli in a festa di a marinera colorata. È in u feraghju, prima di l'iniziu di sdighjunà in tutte e cità di u Perú, ci sò processioni carnival - a festa peruviana, l'abitanti di l'acqua acquistanu l'una di l'acqua cù l'acqua è ponu ballà in u celu. Tali attività sò abbiusamenti in tempura à a venerazione di i santi, cristiani o ancu pagani.