Curtains Japanese cù i so mani

"U livanti hè una materia delicata", ùn pudemu micca discutiri cun questu. Una alternativa à a moda tradiziunali europea per u disignu di Windows hè avà u disignu di cortini in u stilu Japanese. E so funziunalità distintiva sò simplicità è eleganza, i linii rossi è colori calvi. Questi cortini pò pappà in ogni locu o in a cucina. Per fà cortini giugiani cù i so mani, ancu i novi chì anu cunnisciutu solu da a maquette di cusgera pudaria fà. A più impurtante hè di pruduttu eseguisce u materiale selezziunatu è sceglite l'aiutu di qualità per i cortini giantini.

E sti cortini accontranu perfezziunamenti in ogni internu, da u mudernu à u clásicu. Hè assai efficace, pudete assicurà un interiors per un uttene è e cortini giugiani ùn sceta più l'attesione. Eranu megliu nantu à u ventu largu. Pudete aduprà micca solu per decorate a finestra chì aperta, cù l'aiutu di cortini giugiani, puderete diventà interessante a stanza in spazii di restu è travagliu. Pudete dividisce a cucina è a comella, u salottu è u corridor.

Curtains Japanese per a cucina

E cortini giantini per a cucina sò assai populari è pertinenti. Per a cucina, pudete selezziunate u tessili di ogni tessili è disignu. L'altezza di i pannelli sceglie chè u locu di i cortini è e funziunalità di a cucina. Un grand assauteghja di sti cortini per a cucina hè a facilità di a so sustituzione. Pudete cambià u culore è u tessulu almenu ogni staghjoni: in l'estiu sò trasparenti è lumera, in l'invernu sò più densi è cusimattichi.

Cumu mancuri cortini Japanese: cunsiglii

Prima hè bisognu di decisu nantu à u mudellu è l'scelta di u tela. Fabrics for Japanese curtains sceglite una lumetta è trasparente, pudete aduprà un spazi densu è naturali. U schema di culori sò assai tranquilliti è naturali: u celu, verde, marrone. Stu schema di culori hè neutrali è ùn porta micca una carica. I tessuti tradiziunali per a fabbricazioni di cortini sò lino, sita, cuttuni, pudete aduprà bambù o jute bracciale. Cusì, pudete fà una curpuratura trasparenti è sculacciata o una particedda di schjetta.

U ritrattu nantu à u tagliu deve esse preziosu, micca largu è micca troppu bulloso. L'larghezza di i cortini hè abbastanza limitata, a figura chì deve fittera. L'appiccicazioni assai veru belli, puderete scegliendu troppu cù ieroglifièttichi o motivi orientali. Excelente cunclusione di tela bianca è dipinti cù una stampata luminosa. Pudete cambià di cartavule o piace un monocromu in u centru.

Avà mi vede à u disignu di cortini giugiani. Ci sò tene ùn sò micca muderni di più di 60 cm. Questa anch'ella ùn hè micca accidintali. U fattu hè chì i cornici per sti cortini sò stati standard. E cortini giantini ùn sò micca muntati, ùn anu micca bisognu d'accessori differenti o capite.

Eccu un studiu passaghju per cumu cunfurmazioni di cortini giugiani cù i vostri mani:

  1. I tigli di crochet sò 60 cm di larghevuli, piglià in contu di e indemnità per e costume è tine di a tela. U cunferma di i costi hè spargugliatu prima, postu chì hè necessariu fà a culiska da avà. Hè megliu per fà immediatamente tutti i pittori, guarda u tempu. Allowance per u Velcro in 1-2 cm.
  2. Prima di costà u Velcro, ci vole à struparà. Hè necessariu per persitori. Attach à a parti suprema di u Velcro (oghji à u frontudu) cù pinnate è stitch. Allora pagavanu à l'internu è tornanu stitch it.
  3. Ferru durante a fabricazione di cortini giugiani - un puntu assai mpurtanti. Questu averebbe fattu per a tutte e regule, piglià in contu di e caratteristiche di u tela.
  4. A fine, aghjunghjava un agentu di pesu à l'alzu è fate u frasi nantu à a cornice.
  5. U cortese di cortina ghjalidici di tutte e regule hè assai impurtante, postu chì a polona deve esse perfettu è ancu a stessa.