Jabot cù e mio mani

Zhabo apparse in u seculu XVII è era un dettagliu di u vestitori di l'omi. Comu tuttu ciò chì appartineva appartineva solu à l'omi, u corpu ghjunto prestu prestu prestu a parti integrale di u mondu femminile. L'accessu famusu ùn ùn dà un modu à i so pusizzioni in u XXI secondu: Ghjuvanni Galliano, Valentino, Chanel è altre famosi modi famiglii ponu rapprisentanu com'è unu di l'elementi principale di e so cullezzione annuali.

Per capiscenu a cose un jabot, avete bisognu di imaginà u disignu di un corpu. U jabott hè un rifflughjatu di tela o lace adatti à un latu di u tecido di un vestitu o blusa, è l'altra parte hè cascatu liberamente. Se a tira di u tela uttinutu per u toadiu hè dirittamenti, u livellu di volumenu serà uttenutu per a furmazione di assemblei è stitching the tape in a so forma assemblita.

Cumu tagliu piccati cù onda sbagliata?

Ose di onda di forme inturniati sò creati usando u patronu di avanti. Per creà un jabot voluminoso, hè necessariu di cutà parechje datu per l'larghezza di u patronu. Un latinu (illustrattu in a figura com'è linea di stitching) hè attaccatu à a brusa, è l'altru hè assicuratu cù punichi segretti per chì u collu riflette micca impiccatu.

U jabot di ribbuli ùn hà micca bisognu di un patronu, postu chì e cuttings disposte sò usati per a so creazione. A cosa principal hè di reparà a so manera chì l'effettu di un collu tridimensionale si spera. I culi sò fastened cun "loops" tridimensionali da u centru imaginariu o a linea centrale di a billezza. Un collarinu prontu hè una dicurazioni cù un pugnale o una braid effittiva.

Jabot da laconi

Spécialment popular hè u collar-toad rematatamente reculse, chì pudete fà cun u vostru propriu mani, per esempiu, da u lacciu. Perchè fendu un puntuale di u cordone hè un fattu più facilmente simplice chì u cuteddu da una tela, a creazione di un accessori bughju bramatu pigghià menu di ritmu di patronu è di costura. Avete bisognu di un cordone largu, una tela finta di cordone cù paillettes o perdi in u mità, una cinta fina di u culore adattatu. A puntata prima hè situata in mezu di una larga è cosita. Allora a tela fina cù un paschinu hè passatu per u cordone per ch'ellu pò esse usatu per aghjunghje u colu resultante "accordione". I fini di a cinta sò attaccati in un arcu.

U puddu sviluppatu pò esse disprezzatu cum'è un colpu o cum'è un décollage.

Cravatula calza cù frilante

Una di e varianti più populari di "frillatura insulata" hè a sciarpa di un jabot. Pò esse fattu di un tatu cálissu o ghjustu, è hè adattatu per u primu tempore oghje è u clima fretu.

Hè assai più faciule di fà una sciarpa cù i vostri mani di quellu chì pò esse parce, soprattuttu s'ellu ùn hè micca stile un sciarlu, ma falla fora di piuvitù o sintia.

  1. Per fà questu, avete bisognu à taglià un pezzu di tile di pezzu di a larghezza è l'anchufia necessarii. Cusì sceltu l'anch'ellu di u sciarru ùn hè micca menu di 20 cm, altri ùn avete micca i dritti.
  2. In u largu di u bufalinu resultanti, sò tracciati dui linii paralleli chì a strada passanu. Idealmentu, e trè parte di u sciarbu avissi a essiri ugguali. Allora, se u larghezza di u sciarfu hè 21 cm, a prima ligna passarà à una distanza di 7 cm da a punta di u tecido, è altri 7 cm - a siconda linea.
  3. In i linii stampati, avete bisognu à stenderà u cigliu cun un filu elasticu cù i punti più stuzzichi chì vi permettenu di installà a manu di coscia. Un finitu di u filu deve esse fissatu, è l'altru duvutu esse di durata suffirenziali per capisce.
  4. Dopu chì e dui ligne sò pronti, hè bisognu à piglià quellu fini di i filamenti chì sò liberi di fallu è micca rimbursati, mentri chì a bufina serà immubiliata in un tipu "bandu di gomma", questu, sarà un focu.
  5. À l'ultima tappa, un buttone o un buttone hè struitu, chì permettenu à a bufali di vapeur d'esse aghjuntu senza un filu.

Jabot hè unu di i più elementi populari di a robba, hè utilizatu in ropa di ogni ghjornu è in creà mudelli per altissima moda. Fà attu i jabotti cù e vostre propriu mani hè un modu simplice è veloce per aduttà u to vestitevamu cù un uttellu di moda o di trasfurmà una voluzza bianca.