Meli Acacia - propietati utili

Parechji fanatichi di i prodotti apicultura si apprezzanu u meli di l'acacia. Questu hè u listinu di u ligu di u melu, chì quarchi è quasi incoloro, cun un tinghinu veramente luminoso. Fate da fiori d'acacia bianco è giallu, questu meli hà un gustu amatu è gustu di pocu cristallu di a cristalizazioni, in u quale retene una struttura bellu.

Funzioni di a melia d'acacia

A cristalizazione di sta melia ùn hè più preliziu chì in un annu, è spessu seguitu. In furia nova hè alta fluidu.

A cristallizazione di questa maravigliosa varità di meli hè tantu chjucu, perchè in u stessu tempu hà sua dulcezza, è u culore pocu biancu chì s'assumiglia neve. Tali funziunalità furnisce un grande percentualità di frutosa in a cumpusizioni di u meli d'acacia bianca.

Propizziu utili di a melia d'acacia

Questu meli hè ancu apprezzatu per e so prupitati medicinali. Prima di tuttu, hè assai nutrittiu, postu chì cuntene 40% fructose, chì hè a sustancia più piace chì esiste in natura, è 36% glucose - zuccaru di vinu. Meli di acacia bianca hè assai bè per a truvà a pazità di mente è di rilassazione, perchè hà un effettu calmatu. Hè utilita per l' insomnia è i prublemi cù u sistema nervu.

In a medicina famigliali, i benefizii di u melu d'acacia sò ancu cunnisciuti bè, è ancu i benefizii di a mel di i fiori. Hè particularmente bè in u trattamentu di i malatie di fegghjinu è di rina. E persone cun prissioni sanguinare inesforatu sò ancu stimulati à usu rigulari u melellu.

I pruprietà di u meli bianchi d'acacia hè beni cunnisciutu à e persone cun diabete, chì ponu è sia interessanti di utilizà in quantità limitati. Per e malatie ocular such as glaucome , conjunctivitis, cataracti, meli d'acacia diluita cù acqua distillata è sdrughjenu in l'ochji prima di andà in lu lettu. Inoltre, hè cunnisciutu chì hà propietate antisépichi è antimicrubbià.

Quandu l'usu di u meli di l'acacia, u metabolismu hè accilatu, per quessa, hè valenu à piglià per parechje malatie, carattarizatu da un disordine metabolicu. A freccia di sta strumentu hè cunsigliata per i malatii di a vila di e vini di bile, à u gastru digestivu.

Quandu l'enuresis a notte pigliate una cullette d'acacia di meli, senza lavà cù l'acqua. Questu hè praticatu per a raghjunu chì a meli d'acacia partly mantene l'acqua in u corpu. Inoltre, per via di l'effettu calmante di u suli di a ghjornu serarà più forte.

A maiò parte di varietà di melone ùn pò micca manghjatu da allergie. In casu, u meli di l'acacia ùn ùn causanu reazzioni allergii à tutti, è tanti pò esse beneficiatu.