A decocuia di avena

Hè avutu l'inventà una medicina, perchè l'un - sì di tutti i malatie, è ancu, à u prezzu è gustoso, è ancu - affordabbli è faciule di trattà! Inventatu. E quale hè a Natura stessa! Dui mi millaie di pianti chì aiutanu cu diversi malati.

L'avemu avianu, chì spessu meni, senza evenà chì sapemu chì a propria di a panacea sò usati in a medicina famigliali. A decocuia di avena hè cunnisciuta com'è una medicina universale perchè l'epica di Hippocrates.

Perchè hè u gustu di viteddu?

U granu d'avena sò un magazinu di una compleja vitamina è minerale tutale, chì hè assicuratu è rapidamente da u corpu. In l'avena cuntenenu i flavonoids necessarii, olii essenziali utili, steroidi saponins. Inoltre, u fèciu naturali, da u quali a fossa di avena hè u 60%, hè un fundatu ecunòmicu per e misure mediatevule è i trattorritzi, chì hà un bonu effettue nantu à tutti l'organi di u sistema digestivu.

A pruprietà curative di a decucuzione d'avena hè inneggie. Ci hè uni pochi malatii chì l'oleja sò, se micca u principali, da almenu una medicina auxillaria. Trà e pruprietariu mediali di u caldo d'avena:

Cume a coccià avena?

Per avè u farinaghju, hè necessariu di preparà una decocção di avena, e proprietà di e quali sarà guardata finu à u trattamentu efficace di una pesta particular. Dopu à u scopu, i civiglii sò stati cotti nantu à l'acqua chjaru, o nantu à u latti. Tuttu ùn hè micca cusì difficiliatu:

  1. Per preparà u calchinu averete bisognu di cavalli oati, preferibile cun crosta.
  2. U granulinu sò stati lavati bè cù l'acqua fredda è cù curazione.
  3. L'oleja lavagna sò speddi l'acqua calda o u lattu in prupurzioni di 1: 3 è fogghi in focu bassa, finu à un lìquidu s'assumiglia à una gelatina fina.
  4. U calchinu per esse filtratu, aghjunte u cumpunenti necessariu per l'agentu specificu è pudete aduprà trattamentu.
  5. I fucini rimane di farinata, uttene durante a cucina, ùn devi esse micca spartutu. Puderanu esse usatu cum'è un platu nutritiu.

A decocuia di avena

Ci sò parechji cintunari ricette cù u granu d'avena. Eccu alcuni di elli:

  1. A decocuia di avena per u fegatu hè usata per diverse forme d' hepatitis , per a purificazione è a ristaurazione di u furu. In un caldo di civodda, cottu nantu à l'acqua, aghjunghjenu u melatu à u gustu è 1 coperta. di uleicultu. Piglia sta midicina per ½ cup 3 volte à u ghjornu per 20 minuti prima di un manghjà. In a listessa manera, a farina di avena hè aduprata à pulire u corpu. In modu, per purgà u sangue in u caldo d'avena, ùn pò micca agghiuncià nunda, pigliatu un licenza in u so forma pura per 1 vetru à ghjornu nantu à un stomacu vacanti.
  2. Broudu di l'avena cù l'ipurezione : 10 boiati di juniper è 5 grammi di crescente di frumentu si aghjunta à u caldu acqua, fervente a mistura finu à chì un quartu di u liquidu si evapora, per usar 50 g 6 ora di ghjornu durante 40 ghjorni.
  3. Caldo di avena per u trattamentu di l'insomnia : in u caldu di legami di avena, bisognu di aghjunghje una petite cantità di meli (1 tsp à 200 ml), utilizate 1 vetru di caldo in caldo before bed.
  4. Ova di u calzu in u lattu hè ancu usatu cum'è restaurazione. Per rinfurzà l'azzioni di a droga, pudete aghjustà un pozzu di tintazione di liquid echinacea purpurea appena prima l'usu.
  5. U caldo di farina di pate da pancreatitis hè prestu da u grandu fundutu di l'avena. A farina di farina si deve esse dissoluta in acqua frida in una proporzione di 1:10, purtate à foglia, fate per 10 minuti. Bei 2 volte à ghjornu cù pranziati finu à chì i sìntuli spariu.
  6. U calciculu di l'avena cù gastritis hè calculatu in una ratio 1: 1 (avena nantu à l'acqua). Pigliate una decuccionu di 100 ml 3 volta à ghjornu.
  7. U calciculu di l'avena da una tezza di sicondu a natura di a malatia pò esse cuglietta nantu à l'acqua o in u latti. A Leca aumenta a secreziunione di i pulmoni cù una testa nera. In le decocupertu di u latte pudete aghjunghje a melella. U caldo d'avena d'avena hè cunsigliu per a tezza mulata. Fà facilita a partenza di a curruzzione è rinforza i spasmi bronchodilatimi.

Benefiċċji è dannu di l'alti di decucuzione

Parlamemu trà e qualità utili di corde d'avena. Ma chì pò dannu l'avena? Quite francamente, stu pruduttu hè utile à tutti è ùn ùn faci micca male. Uni unichi di dicotrazioni contraindicati:

In ogni casu, hè impurtante ricurdà chì qualchissia trattamentu deve esse postu solu dopu cunsiglià u duttore è sottu a tutela di specialista.