Cume trattà a varice à i zitelli?

A varicedda pò esse chjamata una di e malatie infizii più cumuni in a zitella. Ancu in a maiò parte di i casi, i zitelli sò tolerate assai faciule, ma a quistione di u modu di trattamentu varice à i zitelli hè sempre pertinenti per i genitori chì face sta malatie pratiche.

Opzioni di trattamentu possibbili

U sìntulu di a varicchia più displeggiata hè e rashes di a pelle, spessu accumpagnati da frebba, debbulizza, poor appetite, cefalà. Se u so figliolu si chjama di poca cumpagnia, è ùn sapete micca, megliu per trattà a variculu in i zitelli, fate cura à e seguenti cunsiglii:

  1. Medici specifichi chì ponu tombu u viru di varicella-zoster ùn anu micca bisognu. In casu, se u mulinu hè cale, ùn deve esse dati antipireti. U duttore hè ancu prubabilmente di prescrire una bè schoni.
  2. Cù prupulisce severu, antihistaminti sò travagliati bè . In u nisun casu pudete offerte una picciuttante d'aspirina: pò causà disfunzione liver.
  3. A attenzione particulare deve esse pagatu per u trattamentu di u rash. Assicuratevi di mantene à u to figliolu o figliola di pittinà i bombei chì emergenu, spessu prutate i so unghji è cambienu u lettu è e calzatore per evità l'infezione sekundante. L'expertu vi diciarà, u megliu per trattà u raghadiu cù a varicchia: pò esse tali l'antiseptichi per l'usi esterni, com zelenka, fukortsin, solu solu dèbuli di permanganate di potassiu, unturnu Castellani, solu Calamine. Assicuranu notableamenti i bombe, e crosta, cuntribuiscenu à a so cure permanente.
  4. Se a varicule in i zitelli hè manifestazione in a bocca, i genitori sò in una perdita, cà di trattà. Parechji volte in un ghjornu, bè un infiduu cù un pruduttu pocu, cù l'acqua foglia, u brou di rosamaria o un pate rossu liggeru. Per evitari di più irritazioni di a mucosa, aghjunghjenu solu alimentu semi-liquid, eliminendu l'alimenti salate, affissu, agrì è dolci. U zitellu deve lascià a bocca un pocu cun una solu solu di 0.25% di furacilina, miramistina, àmbulu bòciu o potassi permanganate parechje volte à u ghjornu diversi volte di ghjornu. Pudete ancu fà bagni di lisoziomi, per quale u licezzu hè dilutu in novocaine, in una ratio di 1 g per l'ampoule d'anestetiche. I fiori in a bocca sò lubricati cù una suluzione d'oliu di Chlorophyllipt, o cù l'oliu d'aranciu mari.
  5. Serà interessante per sapè per trattà a variculu à l'ochju. In questu casu, i antibatteriali è antivistabiali sò prescritti chì impediscenu a diffusioni di i focu di infezzjoni è di reduce a probabilità di cumplicazioni. Tra l'altri, Albucid, Ophtalimudonu, Poludan. Prima sò digeriti finu à 8 volte à u ghjornu, reduciu pocu à u numeru di prucessi à trè.
  6. A prufette in un locu intimu in a to figliola pò esse unu di i sintomi più displegianti, ma tradiziunali cum'è questi diamanti ùn sò micca travagliati. Assicuratevi dumandate a modu di trattamentu di varicesi à i genitäli in i zitelli di u ghjinogruggiu di i zitelli. Tradizionalmente, hè cunsigliatu di applicà à u rash in a mucosa di a Fenistil vagina, è ancu di lavà a suluzione di camomile (250 g per 1 litru di acqua). In i picciotti, in questu casu, un bonu resulte face un sacramentu di a penisma cù l'ungene Castellani.

Spessu, i mamis è i pare sò quarchi preoccupati per trattà i cicati dopu a varicallu in i zitelli. In questu casu, vale a vende a vende un inguindu o un carpay gelu, chì hè struitu cù fissure in a pelle finu à chì hè assestatu da assaura. A veces prufizi fisioterapeutici (electrophoresis, phophophorise), chì affettanu i spazi affettati di a pelle, sò ancu realizati cù ellu.

Ùn avemu bisognu à meditate per un pezzu in un trattu di a variculu in i zitelli sottu un annu. Hè ancu prescribed anti-allergie è antipirìtici è duveranu u trattamentu di rashes da i stessi passi di i zitelli più antichi, ma hè ancu di cunsigliu di scumpete u zitellu in decapezzioni d'insetti è stà sicuru per vigilate a so cundizione. À u minimu deterioru, immediatamente chjamate u pediatricu.