A vaccinazione contru l'hepatitis A per i zitelli

L'Epatite A hè una malatie infatca cumuni chì anu un effetti di stagione. L'incidenza hè normalizata in u ghjugnu-lugliu è righjunghji à u pico nantu à ottobre-nuvembre. A malatia di Botkin hè chjamata bè cù u prublema di "manu brutta", perchè u mutivu principalu per elli à parte di u cuntattu direttu cù u paci hè a non vigilazione di e reguli di iegge persunale. Se una persona si sona cun ellu, a repite l'infizzione ùn hè più pussibile - l'immunità hè sviluppata per sempre, ma hè megliu per anticipà u prublema cù vaccinazione puntuale. Fate di i zitelli in risatu sò quelli chì assistenu in prelogu è scoli. In questu quì, u prublema di vaccinà un zitellu da l'hepatitis A in quantu una preca prevene impurtante hè particularmente pertinenti.


A vaccinazione contru l'hepatitis A - timing

Sta vaccinazione in u nostru paese ùn hè micca includeu in u calendariu obligatoriu, ma hè cunsigliu. Hè ancu desiderate per quelli chì sò urdinendu un vacanze à u mare è in i paesi caldi è obligatori in casu chì trà e parenti è familiari di u zitellu era una persona chì cascò cun l'ictericia. In questu casu, si deve esse fatte cù 10 ghjorni da u cuntattu cù u vettore di u virus. In questu casu, a probabilità serà ridutta à u minimu, postu chì u periodu di l'incubazioni di a malatia hè di 7-50 ghjorni, ma di mediu da 3 simane à un mesi. Prima di u viaghju, i sperimenti cunsigliate per esse vaccinati apprussimatamente du 2 settimani dopu à a data - per u corpu per sviluppà l'immunità. I figlioli ponu esse vaccinati contra l'hepatitis A da l'annu in annu.

A vaccinazione contru l'hepatitis A: contraindicazione

Parechji parenti crenze chì u dannu da a vaccinazione hè assai più grande ca i beneficii tangibuli è questu puntu di vista hè u dirittu d'esse. Ma à l'altra banda, l'hepatitis A hè una malatìa chì ùn hè micca un simpastu è una clinica periculosa cum'è a cumplicazioni ch'ella pò esse rimudiale, à dì danni di fegate. Dunque, quandu aghjustò i prufessiunarii è cunsevvi, unu anch'ellu still bow in favori di a vaccinazione, se ùn ci sò micca contraindicazione evidenti:

Eppuru dopu à a vaccinazione contru l'hepatitis A

I preparazioni di a vaccinazione contru a st'addicione cuntenenu un virus inattivatu, perchè a reazione per a vaccinazione di u zitellu da l'hepatitis A hè pussibule, ma pruduca finu à i limiti di a norma, senza cumpressioni speciali. In u periodu postvaccinatino (finu à 3 ghjorni) pò esse nausea, stunazione, è ancu una reazione locale in a forma di l'aspettu d'inchizza è vermiculite à u situ di ineziu.